"Tas ir reāli skandalozi"; autostāvvietas paziņojumi sadusmo Ēriku Stendzenieku

© Dmitrijs Suļžics/MN

Ieteikums visiem, kuri kaut reizi ir lietojuši aplikāciju "Mobilly" - pievērsiet uzmanību visiem paziņojumiem, jo var nākties maksāt par pakalpojumu, ko neesat izmantojis.

Patiesībā par kļūdainu automašīnas vietas atrašanos un maksājumu uzsākšanu ir bijusi ne viena vien sūdzība - gadās, ka, atrodoties ārzemēs, pēkšņi pienāk paziņojums, ka jūsu automašīna, kas atrodas Latvijā, "pati uz savu galvu" ir ieradusies kādā maksas autostāvvietā un ir sākusies stāvēšanas maksas uzskaite.

Līdzīgu situāciju piedzīvojis Ēriks Stendzenieks, kuram pēkšņi pienācis paziņojums, ka viņa "Mobilly" aplikācijā uzsākta laika uzskaite par nezināmu auto, kas esot novietots Rīgas lidostas autostāvvietā. Jāpiebilst, ka tobrīd autors atradies Mazirbē.

Ēriks Stendzenieks raksta: "Tāds vot prikols no Mobilly. Paņem Bolt Drive, apmaksā stāvvietu, aizbrauc uz Mazirbi. Pēc 3 h atnāk sms, ka es esmu sekmīgi uzsācis stāvēšanu Rīgas lidostā, nu, kur laikam sotaks diennaktī. Ar man nezināmu auto. Ja es nejauši nebūtu pamanījis... Wtf, zvanu uz Mobilly, tā un tā. Meitene absolūti neizbrīnītā balsī: jā, jā, ok, noņemsim. Tā, it kā viņiem katru minūti jāabild uz tādiem zvaniem. Tas ir kā? No mana telefona, no mana Mobilly konta? Vēl kādam tā gadās?"

Komentāros cilvēki raksta, ka ir bijusi līdzīga pieredze: "Man vakar arī bija līdzīga situācija. Kopā ar savu auto atrodos laukos, atnāk ziņa, ka auto reģistrēts stāvvietā pie Depo. Zvanīju, dzēsa reģistrāciju. Izrādās kaut kāds automātiskās numura nolasīšanas gļuks, bija auto ar vienādu numura sākuma daļu, nolasīja tika daļu numura."

Ģirts, kurš, iespējams, ir kāds no "Mobilly" darbiniekiem, raksta: "Noskaidrošu detaļas un uzrakstīšu. Automatic paziņojumi nāk tad, ja auto numurs pievienots automātiskajai apmaksai pie konkrētā telefona nr. Te šobrīd kaut kas nelīmējas kopā. Noskaidrošu, atbildēšu. Ja būs tehniska kļūme, būs atvainošanās..."

Svarīgākais