Kāda sieviete britu medijiem paudusi savu sašutumu pēc tam, kad viņas tēvs bija apmeklējis procedūru kāda no Londonas slimnīcām. Nākamajā dienā pēc procedūras veikšanas vīrietis saņēmis neparastu ziņu, vēsta "The Sun".
Vīrieša meita stāsta, ka viņas tēvam bija nepieciešams doties uz kolonoskopiju. Kā zināms, tā nav patīkama procedūra. Kolonoskopijas vai koloskopijas laikā tiek izmeklēta resnā un tievā zarna.
Par laimi, procedūra bija veiksmīga un nekas slikts par to ģimenei sakāms nav. Tomēr kaut kas cits lika viņiem justies nepatīkami pārsteigtiem un izbrīnītiem.
Nākamajā dienā vīrietis saņēma īsziņu no Nacionālā veselības dienesta. Īsziņā dienests aicināja vīrieti novērtēt saņemto pakalpojumu piecu zvaigžņu skalā.
Īsziņā bija rakstīts: "Mēs vēlētos, lai jūs padomātu par savu neseno pieredzi mūsu NHS Trust dienestā. Kāda bija jūsu pieredze? 1 - ļoti labi, 5 - ļoti slikti, 6 - nezinu." Dienests aicināja vīrieti sniegt atsauksmi dienas laikā.
Vīrieša meita bija šokā, ka Nacionālais veselības dienests sūta šādas ziņas un ka nepieciešams novērtēt medicīniskās procedūras tieši tāpat kā, piemēram, taksometra pakalpojumus un ēdienu kvalitāti.
Viņa uzskata, ka lūgt kaut ko tādu ir pavisam nepiemēroti un pat savā ziņā nepieklājīgi. Lai arī pakalpojums tika veikts labi, pati procedūra bija nepatīkama un viņai nav skaidrs, kā ko tādu vispār var novērtēt.
Viņa skaidroja, ka pavisam nesen līdzīgu ziņu saņēmusi viņas draudzene. Sievietes draudzene pie vetārsta bija aizvedusi savu kaķi, kurš tur sava cienījamā vecuma un veselības problēmu dēļ tika iemidzināts. Nākamajā dienā draudzene esot saņēmusi īsziņu, kur arī viņai bija jānovērtē pakalpojuma kvalitāte.