Kādas pacientes ieraksts vietnē "X" raisījis spraigu diskusiju - Ance slimnīcā pavada jau sesto dienu, bet ārsts teju ir kā tāds mītisks tēls....nav satikts dienām ilgi. Ance gan nemin, kurā slimnīcā atrodas.
"Esmu 6. dienu slimnīcā un tik maz komunikācijas par to, kas notiek, kāpēc, kas tālāk utt. Neaptverami. Ja prasi māsiņām, tad atbilde bieži vien ir “es nezinu, jāprasa ārstam”, bet ārsts nav redzēts dienām. Pacientam būtu jābūt pilnībā informētam par ārstēšanas plānu," vietnē "X" raksta Ance.
Esmu 6. dienu slimnīcā un tik maz komunikācijas par to, kas notiek, kāpēc, kas tālāk utt. Neaptverami. Ja prasi māsiņām, tad atbilde bieži vien ir “es nezinu, jāprasa ārstam”, bet ārsts nav redzēts dienām. Pacientam būtu jābūt pilnībā informētam par ārstēšanas plānu.
— Ance (@MrsMarfelous) January 30, 2024
Gundega: Tas ir šausmīgi un tā nebūtu jābūt. Bet es minēšu - ķirurģiskais profils?
AnceL Jā, un apgaitās tiešām neviens nav bijis. Ļoti savādi.
Anete: Šī ir tāda skumja realitāte. Bet pasakiet māsiņam, ka vēlaties runāt ar ārstu, lai viņam ārstam nodod informāciju un atgādina, ka Jūs gaidat. Nedomāju, ka tas ir aiz ļaunprātības, ticami, ka ārstam ir ļoti daudz darba un normālai sarunai trūkst laika.
Madara: Ak nē, tā noteikti nav jābūt. Ja ir spēks un vēlme varat lūgt pienākt virsmāsu, pastāstīt par situāciju, pamatot savas tiesības ar pacientu tiesību likumā rakstīto. Savukārt ikdienas situācijās jūs noteikti drīkstat jautāt un pat pieprasīt atbildi par visu, kas ar jums notiek.
Grieta: Jā. Visa mana pieredze slimnīcās (izņemot BKUS) ir šāda. Guli un neko nezini, kas būs un kad būs. Ārsts ieskrien vienu reizi un velta kādas 5 min.
Larisa: Man dakteri pēc operācijas nāca gan 7os no rīta, gan pēcpusdienā. TOS un Stradiņi. Uzdodot jautājumus, visu atbildēja. Žēl, ka Jums tā
Diennakts: Mana pieredze pagājušajā rudenī PSKUS — operācija rīta pusē, neilgi pēc pusdienlaika & pēcpusdienā ķirurgs pie manis atnāca. Nākamajā rītā atnāca gan viņš, gan vēl cita ārste un māsiņas diezgan regulāri nāca arī. Jutos ļoti aprūpēta. Kad jautāju, kādas zāles laiž, visu teica.
R: Klasika. Tev japriecājas, ka neviens nekliedz virsū par to, ka traucē strādāt ar saviem jautājumiem.