Kopš 2015. gada, kad negadījumu skaits uz dzelzceļa sliedēm ir bijis lielākais vēsturē – 36 negadījumi, novērojama tendence samazināties negadījumu skaitam. Piemēram, 2020. gadā tie bija 13 nelaimes gadījumi.
Tomēr joprojām ir cilvēki, kas nepārliecinās par savu drošību pirms dzelzceļa sliežu šķērsošanas. Kā novērojis kāds aculiecinieks, tas tiek darīts arī brīdī, kas iededzies brīdinājuma signāls.
"Sēžu auto, garlaikojos, jo Sarkandaugavas dzelzceļa pārbrauktuve slēgta, skatos pa logu," raksta kāds vietnes "X" lietotājs.
Sēžu auto, garlaikojos, jo Sarkandaugavas dzc pārbrauktuve slēgta, skatos pa logu � pic.twitter.com/9KHHVOo442
— Nepareizais (@realNepareizais) September 6, 2023
Komentāros cilvēki uzskata, ka redzētais nav nekas ārkārtējs un arī paši tā darot.
Gunita: Tur aizver ciet, pat tad, kad vilciens stacijā stāv, kuru var redzēt. Es arī ietu, ja redzu, ka nav. Barjeras aizver bieži vien par ātru un neatver vēl ilgi pèc tam, it kā vilcienam vēl būtu spoku aste...
Wood: Tas signāls attiecās uz autotransportu nevis gājējiem, gājējiem jāuzmanās, lai nenāk vilciens, nevis jāstāv, kā autotransportam
Andrejs: Es kājām ejot Brasā līdzīgi grēkoju
Breks: Tur dažreiz ap 10 min jāgaida.