Ramen nūdeļu "Debu-chan" ēstuvas īpašnieks Japānā saviem klientiem uzstādījis īpašu noteikumu, ja viņa vēlas baudīt gardos ēdienus ēstuves telpās, ziņo "UPI".
Ēstuves īpašnieks aizliedzis saviem klientiem maltītes laikā izmantot telefonus.
"Debu-chan" īpašnieks Kota Kai skaidro, ka šādu noteikumu pieņēmis divu vienkāršu iemeslu dēļ.
Viņš vēlas, lai klienti pēc iespējas ātrāk atbrīvo ēstuves galdiņus, kā arī grib, lai visa uzmanība tiktu pievērsta gardajam ēdienam.
Kota Kai skaidro, ka ir novērojis, ka daudzi klienti ēstuvē pavada ļoti ilgu laiku tikai tāpēc, ka ēšanas brīdi skatās savos viedtālruņos dažādus video. Tādējādi šādu cilvēku dēļ citi var palikt bez savas maltītes, jo ēstuve ir pilna.
Kā arī, ja ēdiens netiek ēsts uzreiz, bet uzmanība no tā tiek novēsta, tā garša un tekstūra mainās.
Šobrīd, lai noteikumi tiktu ievēroti, ēstuves īpašnieks redzot, ka kāds izmanto savu tālruni maltītes laikā, aicina to nolikt malā.