Soctīkli "uzsprāgst", ieraugot jauno LMT reklāmu

© Ģirts Ozoliņš/F64

Daudzi mikroblogošanas vietnes Twitter lietotāji, tostarp arī reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks, pievērsuši uzmanību LMT reklāmai, kas soctīklā jau tiek raksturota kā "zemiska".

Reklāma vēsta: "Gribi atdot kaķēnus, bet neatdot privāto numuru? Pieslēdz un atslēdz otru numuru savā telefonā".

Šī reklāma daudziem raisīja sašutumu, arī reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks "nepagāja garām".

"Aģentūru galdā! LMT mārketinga direktoru - studijā!" viņš raksta.

Arī citiem Twitter lietotājiem reklāma raisa neizpratni. Tiesa gan, viedokļi ir dažādi - gan kritiski, gan neizpratnes pilni, par ko ir sašutums un kas reklāmā ir slikts.

"Kas ir šie idioti, kas spēj kaut ko tādu izdomāt un likt priekšā kā reklāmu???"

"Es gan nesaprotu, kāpēc kaķēnus near vienkārši atdot. Vai tiešām vajag pārdot? Nevar bez merkanitilsima un liekulības? Laukos, protams, kā saka prezidents, kādreiz no likiem kaķēniem vaļā tika savādāk. To sludinat gan būtu nezolīdi. Nesaprotu sašutumu."

"Sanāk, ja tavam kaķim ir kaķēni tad tos nedrīkst nevienam atdot? Ko tad, jāslīcina labāk? Kas grib cepties atradīs par ko..."

Kāds komentētājs par reklāmu raksta: "Ja nepieciešams skaidrojums, kas tur TĀDS, tad vairāk izskatās pēc mākslīga sašutuma uzmanības pievēršanai. Kaut gan šajos laikos neko vairs nevar saprast. Varbūt tāds arī bija mērķis - lai kāds ievērotu un pavairotu reklāmu, ko citādi redzētu tikai sab.trans. pasažieri?"

Uz ko Stendzenieks atbild: "Ja reklāma jāskaidro un baigi jāiedziļinās, tā nav reklāma. Es varbūt šo to zinu no reklāmas. Un šī daudzu uztverē konkrēti pazemina mājdzīvnieka vērtību un pielīdzina lētai lietai. Paņem, atdod, aizmirst."

Valdis Jalinskis, LMT Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs skaidro:

"Šīs reklāmas mērķis ir informēt klientus par jauno pakalpojumu, kas lieti noderēs dzīves situācijās, kad īstermiņā nepieciešams otrs tālruņa numurs. Mēs viennozīmīgi esam par cieņpilnu un atbildīgu izturēšanos pret dzīvniekiem gan ikdienā, gan meklējot tiem jaunus saimniekus."

Svarīgākais