Iedzīvotāja neizpratnē par "Lidl" nopirkto produktu; izceļas spraiga diskusija

© F64

Kāda iedzīvotāja bijusi pārsteigta par Teikas "Lidl" veikalā nopirktu produktu. Precīzāk sakot, par derīguma termiņu, kas norādīts uz produkta iepakojuma.

Sociālajā tīklā Facebook publicētajā foto redzams iepakojums ar cīsiņiem ar sieru. Uz iepakojuma redzami divi derīguma termiņi - 9.03.22 un 29.03.22.

"Vai vēl kādam šāds pārsteigums? Pirkts Teikas Lidlā. (Apakšā uzlīme ar termiņu līdz 09.03. Un pa virsu uzlīme ar termiņu līdz 29.03.)," raksta pircēja.

Ekrānšāviņš no Facebook

Tikmēr komentāros zem ieraksta izvērtās plaša diskusija, un lielākā daļa komentētāju tomēr uzskata, ka tā ir vienkārši drukas kļūda.

"Šis pirmkārt ir pārlīmēts fabrikā, nevis veikalā. Veikalā nav pieeja tādām uzlīmēm.

Otrkārt tur ir 9 nevis 09, tur ir notikusi printera kļūda, un neizprintēja pirmo ciparu 0, 1 vai 2!
Jā, parasti jau fabrikā nonem uzlīmes pirms liek pareizo, vai maina visu iepakojumu. Bet nu varbūt kaut kur arī šāda prakse uzbliezt pa virsu."
"Diemžēl, no pieredzes gadās, ka ražotājs uzliek nepareizu termiņu, bet ja uzrakstīsiet, noteikti atsūtīs apliecinājumu tam. Tie, kas nesaskarās ar ražošanu, neizpprot šādas lietas."
"Pati esmu strādājusi pakošanā, visticamāk nepareizi ievadīti dati uzlīmes iztrādes laikā, tàpēc pārlīmēta uzlīme ar korekto datumu. Parasti kvalitātes kontrole pārbauda tieši pirms sūtīšanas."

Dīvaini

Rīdziniece Vineta bieži iepērkas internetā, tajā skaitā pirmssvētku laikā, gādājot dāvanas. Nesen viņa saņēma vēsti par atsūtītu paciņu, bet par to vēl jānorēķinās. Veicot pēcapmaksu, sieviete atskārta, ka neko šādu nav pasūtījusi, vēsta "Bez tabu".

Svarīgākais