FOTO: Lielu neizpratni rada foto no Latvijas lielveikala

© Andrejs Strokins/F64

Mikroblogošanas vietnes Twitter lietotāju uzmanību piesaistījis foto no Latvijā populāra lieveikala. Neizpratni radījis produkta nosaukums.

Kā raksta foto autors: "RIMI jau ir cepumi karam. Kas tālāk?"

Jāpiebilst, ka bildē redzams nosaukums "Cepumi Mario riekstiņi karam. Piena pild."

Lai gan vairāki komentētāji skaidroja, ka nosaukumā vienkārši lietots saīsinājums, lietotojot punktu (visticāmāk, domāts par karameļu cepumiem), lielākā daļa Twitter lietotāju steidza ironizēt par redzēto.

"Lai karotu, vajadzīgi rieksti."

"Nākamie būs nevis karam, bet gan "katram un katrai"."

"Jālieto kopā ar miera tēju."

"Varbūt baigi cietie un varēs izmantot mešanai, vai ložu vietā."

Pirms kāda laika vēstījām arī par citiem pircēju novērojumiem veikalos.

Piemēram, cilvēki šokā par to, kā kāpušas cenas veikalos. Dažādas pārtikas preces kļūst arvien dārgākas un dārgākas.

Dīvaini

Dažas tehnoloģijas šķiet kā zinātniskā fantastika, līdz ieraugām tās darbībā. “AlterEgo”, Bostonas jaunuzņēmums, kuru vada Masačūsetsas Universitātes (MIT) absolvents Arnavs Kapurs, veido vienu no tām. Uzņēmums ir izstrādājis ierīci, kas ļauj cilvēkiem dot komandas datoram, neizdodot skaņu — būtībā runājot klusumā, vēsta dataconomy.com.