Kā lielveikalu kasieres "atriebjas" rupjiem pircējiem?

© Kaspars Krafts/F64

Bijusī lielveikala kasiere Lielbritānijā atklāti pastāstīja par atriebību rupjiem klientiem. Viņa dalījās ar savu metodi vietnē TikTok.

Džordžija Geja lielveikalā strādāja četrus gadus, kuru laikā ne reizi vien saskārās ar klientu rupjībām.

Rezultātā meitene izstrādāja savu drošo atriebības paņēmienu: izdzirdot, ka kāds rupjais veikala apmeklētājs grasās gatavot kādu ēdienu, viņa nelika viņa iepirkumu maisiņā ēdienam svarīgās sastāvdaļas.

Piemēram, pēc Gejas teiktā, viņa reiz dzirdēja, ka klienti, kas pret viņu izturējās rupji, gatavojas vakariņās gatavot gvakamoli. Tad viņa neielika iepirkumu somā avokado, vienu no galvenajām mērces sastāvdaļām. "Jūs nevarat pagatavot gvakamoli bez avokado," viņa atzīmēja.

Komentāros zem video arī citi kasieri atbalstīja sievieti un stāstīja par saviem atriebības veidiem. “Es apzināti spaidu trauslus produktus, kad lieku preces maisā. Piemēram, maize un banāni,” rakstīja kāds lietotājs.

Vēl kāda kasiere stāsta, ka viņa apzināti dod atlikumu sīknaudas monētās, nevis banknotēs.

Dīvaini

Ar nepatīkamu situāciju saskārās kāds industriālais alpīnists. Cilvēkam pildot savus profesionālos pienākumus augstumā pie kāda nama Rīgā, Rudens ielā, vienlaikus bija jāspēj veikt ēkas remontdarbus un izvairīties no lidojošiem objektiem, vēsta "Degpunktā".