Lētāki????????? Bloomberg New Energy Finance pētījums rāda, ka elektromobiļu ražošana, iespējams, būs tik pat dārga kā dīzeļauto, sākot ar 2029 gadu! Pie virknes nosacījumu- labas attiecības ar Ķīnu, Krieviju, Irānu!!!!!!Vai pašlaik ejam uz to? Laikam ne. EK komisija skaidri norādīja, ka elektroauto ir svarīgi, lai pilnībā sarautu saites ar nedemokrātiskiem režīmiem. Nevienu brīdi netiek domāts par ekoloģiju, pamatā ir amerikāņu prasības.
Kas vainas trolejbusiem?! Tie, grozi kā gribi, bet ir ekoloģiskāki par ar akumulatoriem darbināmiem autobusiem!
Skeptiķu kgi, ja negribās iedziļināties pētījumos, kas parāda ka EV ir lētāki (iziet no savas komforta zonas), tad var Wikipedia apskatīties pie Electric car "Total cost of ownership". Lai būtu vēl drošāki, vēja un saules elektrību nereti nav kur likt, tad izdevīgi ir to iegrūst auto akumulatoros, lai izmantotu zaļai braukšanai. Bet par trolejbusu infrastruktūras izmaksām un problēmām to uzturēšanā variet painteresēties Rīgas Satiksmē.
Latvija var!
Tā ir apsteigusi Igauniju un pat Lietuvu elektroautobusu iegādēs!
Latvija laika posmā 2021-2022 iegādājās 45 gb. e-busus, kas ir 2,36 e-busi uz 100 000 iedzīvotājiem, attiecīgi LT - 1,61 un EE - 0.00.
Raksts kaut kā nav sanācis par tēmu, jo lasītājam gribās zināt kāpēc vajag vai kāpēc nevajag? Igaunija beidzamo divu gadu laikā neesot iepirkusi nevienu elektroautobusu. Latvija un Lietuva katra par 45 gb. e-autobusiem tomēr nopērk. Un tas ir ļoti labi, jo tie izlieto vismazāk energoresursu, ir lētāki un videi nekaitīgāki..