9.lapa
“Māksla iznāk pilsētā” - ar šādu projektu vides reklāmas uzņēmums “Clear Channel Latvia” uzsāk sadarbību ar Latvijas Nacionālo mākslas muzeju, kura ietvaros muzeja eksponāti tiks demonstrēti tirdzniecības centros izvietotajos digitālajos ekrānos, bet sākot ar aprīli - arī Rīgas pilsētvidē.
Mākslas darbu kolāžas tiks veidotas periodiski, un, atbilstoši tematikai vai aktualitātei, aptvers visdažādākos Latvijas Nacionālā mākslas muzeja (LNMM) krājumā esošos priekšmetus, to stilus un žanrus. Tāpat tās stāstīs par jaunajām izstādēm un pastāvīgajās ekspozīcijās aplūkojamajiem mākslas darbiem.
“Latvijas Nacionālā mākslas muzeja misija ir izglītot sabiedrību un rosināt interesi par Latvijas un pasaules vizuālās mākslas liecībām to vēsturiskajās un mākslinieciskajās izpausmēs. Ar savu unikālo redzējumu un izcilo materiālu muzejs ir neatņemama Latvijas identitātes sastāvdaļa, kā arī aizraujoša vērtība pasaules muzeju kontekstā. Priecājamies, ka, pateicoties sadarbībai ar “Clear Channel Latvia”, varēsim iepazīstināt vēl plašāku auditorijas daļu ar Latvijas mākslas meistardarbiem,” saka LNMM Komunikācijas daļas vadītāja Annija Sauka.
“Iepazīsti Latvijas mākslas klasiku” ir pirmā mākslas darbu kolāžu sērija, kas tapusi šīs sadarbības ietvaros, nododot publikas uzmanībai ārpus muzeja sienām tādu autoru kā Janis Rozentāls, Vilhelms Purvītis, Johans Valters, Kārlis Padegs, Niklāvs Strunke, Jēkabs Kazaks, Ģederts Eliass un daudzu citu ievērojamu Latvijas mākslinieku gleznas.
Šobrīd tirdzniecības centru “Galerija Centrs”, “Domina Shopping”, “Rīga Plaza”, “Spice” un “Spice Home” digitālajos ekrānos apskatāmas mākslas darbu kolāžas no vairāku aktuālo izstāžu materiāliem: “Indija - tradīciju zeme” Mākslas muzejā “Rīgas birža”, Jāņa Straupes personālizstāde “Ne-lietas” Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejā, “Imanta Lancmaņa māksla” un “Mūra nojaukšana. Latvijas māksla 1985-1991” Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā (attēlā).