"Rail Baltica" līnijā Latvijā plānotas 19 stacijas, arī Salacgrīvā un Bauskā

© “Rail Baltica” vizualizācija

“Rail Baltica” projekta pirmā vīzija bija, ka ātrvilciens Latvijā trauksies ar 249 kilometriem stundā un apstāsies vien Rīgā – Centrālajā stacijā un lidostā “Rīga”. Tagad projekta virzītāju domas ir mainījušās, proti, Latvijā tiek plānotas 19 pieturas – septiņas Rīgā un 12 ārpus Rīgas. Vilciens piestās arī Salacgrīvā un Bauskā.

Rīgā “Rail Baltica” trasē vilciens pieturēs ne tikai Centrālajā stacijā un lidostā “Rīga”, bet arī pie Stradiņu slimnīcas, konferencē “Rail Baltica - jaunas iespējas reģionālajai satiksmei” stāstīja stāstīja Baltijas valstu kopuzņēmuma “RB Rail” Telpiskās plānošanas un vides nodaļas vadītājs Mārtiņš Ulāns.

Rail Baltica” trasē Latvijā tiek plānotas vēl 16 pieturas. Lielās stacijas varētu būt Salacgrīvā, Torņakalnā, Imantā un Bauskā; vidējās - Skultē, Sauriešos, Jaunmārupē, Olainē un Iecavā; mazās: Tūjā, Vangažos, Salaspilī, Pie Slāvu tilta, Zasulaukā, Ķekavā, Baldonē.

Sākotnēji vilcieni braukšot reizi divās stundās, bet pēc dažiem gadiem jau reizi stundā un pīķa brīžos - pat pusstundā. No Salacgrīvas līdz Rīgai paies stunda trīs minūtes. No Bauskas līdz Rīgai 49 minūtes.

Vairāk šeit:

"Rail Baltica". Top jaunais satiksmes mugurkauls

*****

Uzzini pirmais, kas interesants noticis Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Signal kanālā.

Novados

Kovšu ezera krastā slejas turīgajiem paredzētais spa komplekss, kuru būvē par nodokļu maksātāju naudu. Šobrīd tas vairāk atgādina par lielu naudu būvētu nevajadzīgu pieminekli, jo gribētāji izmantot neatrodas. Tikmēr pašvaldība grimst parādos, jāatlaiž cilvēki, investori iet ar līkumu. Kaut kas tāds pat citviet Latgalē netiktu pieciests. Tomēr vēlētāju daļa pret to ne tikai neprotestē, bet pat atbalsta.

Svarīgākais