"Riga Food" ‒ gastronomiski ceļojumi, neizbraucot no Latvijas

GODA VIETĀ - MAIZE. Arī šoreiz “Riga Food” izstādē būs Latvijā cepta maize un citi gardumi, ko būs sarūpējis “Saldus maiznieks”, “Hanzas maiznīca”, “Lāči”, “N. Bomja maiznīca Lielezers”, “Dona” un citi uzņēmumi © Publicitātes foto

Baltijas lielākajā pārtikas izstādē "Riga Food 2020" piedalās 450 uzņēmumi no 25 valstīm, demonstrējot un ļaujot pagaršot jaunākos produktus. Burciņmaize, latviešu dželato vafeļu glāzītē, sīpolu standziņas, cidoniju čipsi… tie ir tikai daži no Latvijas ražotāju jaunajiem produktiem, ko varēs apskatīt, pagaršot un iegādāties. Pirmo reizi "Riga Food" vēsturē būs Japānas nacionālais kopstends, kurā varēs iepazīt un nobaudīt dažādus tēju veidus.

"Riga Food" ir pārtikas nozares centrālais notikums Baltijā, kas risināsies no 9. līdz 12. septembrim. Izstāde nozares profesionāļiem sniegs drošu vidi jauniem darījumiem, bet ikvienam gardēdim piedāvās baudīt vēl neiepazītas garšas. Apmeklētāji varēs doties gastronomiskā ceļojumā, paviesojoties arī Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Kanādas, Ukrainas, Polijas, Moldovas, Čehijas un Japānas kopstendos. Būs arī grila un BBQ konkursi, čili ēšanas sacensības, jaunumu prezentācijas un izglītojošas meistarklases, kā arī izcilas kvalitātes pārtikas produktu konkursi. "Riga Food" mājvieta kā jau katru gadu ir Starptautiskais izstāžu centrs Ķīpsalā.

Ņemot vērā Covid-19 izplatības draudus, izstādē gan dalībniekiem, gan apmeklētājiem būs jāievēro drošības pasākumi. Sejas masku nēsāšana nav obligāta, bet tiek rekomendēta. Pērn izstādē piedalījās 700 uzņēmumi no 37 valstīm un to apmeklēja 38 900 apmeklētāji.



Turpinājumu lasi nākamajā lapā

Lasāmgabali

Acīs riesās laimes asaras, kad lidmašīna pacēlās no Rīgas lidostas skrejceļa. Es atkal braucu uz savu mīļo Itāliju. Austiņās skanēja dziesma “Chi vediamo a casa”, latviski tas nozīmē – tiksimies mājās. Vienmēr, kad braucu uz Itāliju, ir bijusi sajūta, it kā es atgrieztos mājās.