Komentāri: "airBaltic" pikē lejup uzraugošā pilota trūkuma dēļ?

Jautājums, vai mums šis airBaltic ir vajadzīgs? Varbūt būtu laiks norakt mironi.

30.mai Atbildēt

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Piedāvāju izvilkumu no diskusijas par rakstu "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."(Bens Latkovskis)

****************************************************************************************************************

ir tāds ********************************************************************************************************

jānīt, tikai neaizmirsti cik liela ir slāvu pasaule un pie slāviem pieder arī poļi un daļa leišu un kas pats galvenais, tad arī ukraiņi ir slāvi. Tātad tu aicini iznīcināt visus ukraiņus? Tu vispār sajēdz ko esi uzrakstījis?

Valdis atbilde ir tāds *******************************************************************************************

Nu, protams, visa pasaule sastāv tikai no slāviem.

ir tāds atbilde Valdis *******************************************************************************************

Tavās smadzenītēs varbūt arī tā ir. Tikai der zināt, ka lielu daļu Eiropas apdzīvo slāvi. Aizej uztaisi DNS analīzes, kādas tautu grupas ir tavos senčos un tad publicē, lai visi zina kāds tu tīrasiņu izņēmums. Tev mīļo draudziņ derētu aizbraukt uz kādu islama valsti, tur tev ātri izskaidros no kā sastāv pasaule un kādas tautu grupas tajā mīt. Senāk vācu baroni par tevi būtu bijuši sajūsmā, izcili paklausīgs un nedomājošs cilvēciņš.

******************************************************************************************************************

ŠIS MĒSLS, kas, bez jebkāda pamata, komentāros man iesaka veikt DNS analīzes, lai noteiktu kāds es esmu "tīrasiņu izņēmums"!!!! tad, kad viņam, burtiski ar pirkstu acīs iebaksta viņa tekstus, visu apgriež pilnīgi otrādi un turpina par mani rakstīt visādas cūcības, piemēram šo:

******************************************************************************************************************

No raksta "Latvijā sākušies Trampa laiki – amatpersonas atļaujas to, kas kādreiz būtu izraisījis skandālu"

ir tāds

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "Voldiņš, jeb kā viņš sevi mēdz dēvēt, Valdis".

Viņš ir nacists, kurš no rīta līdz labi un gari klepo un tad ar pinceti meklē to, lai nokārtotos wc. Tā pat viņš savu piederību noteiktai nācijai vērtē apmerot galvaskausu, attāluma starp acīm, ar mikrometru mērot savu kājstarpi, tas ir, to, kas tur atrodas un citas iedzimtas lietas.

10.feb

No raksta: "Par ko vācieši īstenībā izgāza dusmas Zlēkās?"

***********

ir tāds

Godātie draugi !

Lūdzu palīdziet subjektiņam ar segvārdu "Voldiņš", īstajā vārdā Volodimirs Oleksandra dēls Žō.

Viņš ir nespēj noteikt savu piederību noteiktai sugai un tāpēc viņš to grib izdarīt izmantojot DNS kuru viņš aplami uzskata par savu antropoloģisko pazīmju kopumu, tas ir, viņa zaļā ādas krāsa, galvaskausa apkartmērs, attālumu starp viņa vizbuļzilajam acīm un visas citas iedzimtās pazīmes kā piemēram ragi un šķelti nagi. Palīdziet šim nabaga apdalītajam radījumam saprast, ka tas ir ķīmisks savienojums nevis viņa zaļā ādas krāsa, galvaskausa apkartmērs, attālumu starp acīm vai kāda cita iedzimta pazīme, bet ķīmisks savienojums. Varbūt notiek pasaulē brīnumi un viņš to sapratīs, bet pagaidām nekā. Viņš dzīvo ar pārliecību, ka DNS ir viņa zaļā ādas krāsa, galvaskausa apkārtmērs, attālumu starp viņa vizbuļu zilajām acīm un citas iedzimtās pazīmes, kā piemēram ragi un šķelti nagi.

10.dec 2024

*******************************************************************************************************************

Vai nav cūka? Es vēlreiz aicinu visus pārtraukt jebkādas diskusijas ar šo nacistu un trolli!

30.mai Atbildēt

Jā nu, laikam taču "air Baltic" pāreja uz droniem ir manāmi nogulēta un stipri aizkavējusies.

30.mai Atbildēt

Interesanti, vai toreiz, kad valdība ieguldīja naudu "Air Baltica", Latvijā bija cilvēks, kas patiesi ticēja, ka nauda tiks atgūta.

30.mai Atbildēt

Sākumā es tev ieteiktu iepazīties ar airBaltic tapšanas vēsturi.

30.mai Atbildēt
Madris @madris atbilde Valdis

Fliks vismaz mācēja runāt latviski. Latavio arī bankrotēja.

30.mai Atbildēt

Tuvāk pie lietas, naudas un cilvēku ticības.

Kāds tur sakars ar Flika valodas zināšanām?

Starp citu, airBaltic vēsture ir stipri senāka par Fliku.

30.mai Atbildēt
ir tāds @ir.t.ds atbilde Valdis

Ko tu Voldiņ atkal gribi teikt? Tu taču pats zini, ka toreiz, kad valdība ieguldīja naudu "Air Baltica", Latvijā bija cilvēks, kas patiesi ticēja, ka nauda tiks atgūta. Tas biji un jo projām esi tu. Lūk tev atbilde uz Madra jautājumu. Ko vēl tu gribi?

30.mai Atbildēt

Mēs esam pieņēmuši, ka Latvijas Saeima un valdība strādā Latvijas valsts labā, no šī skatu punkta vērtējot notikumus. Bet varbūt jāpaskatās, kur ved varas rīcība? Air un rail baltiki to pašreizējā veidā atgādina labus valsts asiņu(finanšu) nolaišanas instrumentus. Vēl mazliet, un piecelties vairs nevarēsim.

30.mai Atbildēt

Air Baltica ir 100% bankrotējis uzņēmums.Neviens nav spējīgs maksāt kredīta procentos 50 milj. pie peļņas 35 milj. Nemaz nerunājot par parādu atgriešanu.Jautājums ir tikai cik ilgi vēl slauks mūs ,,nodokļu maksātājus,, kā bezlimita govis ?????

Jebkurš loģiski domājošs cilvēks saprot ka izvilkt šo kompāniju no parādu bezdibeņa un atgūt ieguldīto naudu nav reāli.

Un mūs ,parastos mirstīgos slauc ne tikai ar nodokļu naudu ,bet arī ar biļešu dārdzību.Viņas ir div reiz dārgākas nekā jebkurai citai aviokompānijai.Un puse no letām kompānijām ir izēsta no Rīgas lidostas.To vietā tagad lido air Baltica par dubulto cenu.Tad jautājums kam šī kompānija ir vajadzīga ???? Noteikti ne mums ,parastiem nodokļu maksātājiem.

30.mai Atbildēt

Protams, Māri, es arī neesmu sajūsmā par afērām airBaltic, tomēr arī muļķības nevajag rakstīt. Par divreiz(!!!) dārgākajām biļetēm. Un kuras tad kompānijas ir izēstas no Rīgas lidostas? Kur tu nevari aizlidot bez airBaltic?

Pielikumā aviokompānijas, kas veic lidojumus no Rīgas lidostas:

---------------

Galvenās aviokompānijas Rīgas lidostā:

airBaltic – Latvijas nacionālā aviokompānija un lielākais pārvadātājs RIX lidostā. Tā piedāvā lidojumus uz vairāk nekā 70 galamērķiem Eiropā, Skandināvijā, Kaukāzā un Tuvajos Austrumos.

Ryanair – Zemo cenu aviokompānija, kas piedāvā lidojumus uz dažādiem galamērķiem Eiropā, tostarp uz Londonu, Berlīni, Oslo un citiem.

Wizz Air – Ungārijas zemo cenu aviokompānija, kas savieno Rīgu ar galamērķiem Centrālajā un Austrumeiropā.

Norwegian Air Shuttle – Norvēģijas aviokompānija, kas piedāvā lidojumus uz Skandināvijas valstīm un citām Eiropas pilsētām.

Finnair – Somijas nacionālā aviokompānija, kas savieno Rīgu ar Helsinkiem un tālākiem galamērķiem.

Lufthansa – Vācijas nacionālā aviokompānija, kas piedāvā lidojumus uz Frankfurti un tālākiem galamērķiem.

LOT Polish Airlines – Polijas nacionālā aviokompānija, kas savieno Rīgu ar Varšavu un citiem galamērķiem.

Turkish Airlines – Turcijas nacionālā aviokompānija, kas piedāvā lidojumus uz Stambulu un tālākiem galamērķiem.

British Airways – Lielbritānijas nacionālā aviokompānija, kas savieno Rīgu ar Londonu.

Aegean Airlines – Grieķijas nacionālā aviokompānija, kas piedāvā lidojumus uz Atēnām un citiem Grieķijas galamērķiem.

Uzbekistan Airways – Uzbekistānas nacionālā aviokompānija, kas savieno Rīgu ar Taškentu.

SkyUp Airlines – Ukrainas aviokompānija, kas piedāvā sezonālus lidojumus uz dažādiem galamērķiem.

30.mai Atbildēt

Vajag izdzēst no savas atmiņas šos miljonus,jo tie jau ir neatgriezeniski zaudēti.Un,lai sis stasts neturpinatos nebeidzami,jasaprot,ka "AirBaltic"ir jalikvidē iesniedzot bankrota pieteikumu.Vainigos var pat nemeklēt,jo juridiski viss ir korekti.Sie zaudējumi ir jānoraksta un jāaizmirst.Bet darbību petit vajag,lai nākotnē izvairītos no šādam situācijām.Jo ir vairāk nekā skaidrs,ka finansiali bija un ir iesaistītas personas,kompanījas u.c.,kurām bija un ir izdevīgi "AB"valdes pienemtie lēmumi,ligumi,kredīti,līzingi u.t.t.Tie visi kopuma darbojās un darbojas,tieši tā kā bija,ir ieplānots.Un tas beigsies tikai tad,kad"AB" izbeigs savu pastāvēšanu.Juridiski panakt,lai turpmāk varētu atrast vainigos ir loti vienksrši-ar viena likuma grozījumiem,vai viena jauna likuma pieņemsanu.Bet kāpēc tā nenotiek?Viss atkal ir ļoti vienkārši....

31.mai Atbildēt

Vai jau iesniedzi pieteikumu uz ģenerāldirektora amatu?

31.mai Atbildēt

Valdi ,Tev taisnība par sarakstu kur lido kādas lidmašīnas bet reāli dzīvē ir savādāk.

Es pēdējos gadus daudz lidoju un pēc pieredzes varu pateikt vienu ka pareizi raksta Dzintars Rozītis mēs nevaram neko pierādīt bet ir fakti un kāpēc tas tā notika ir jāsaprot pašiem.

Un fakti ir sekojoši : Pēdējo gadu laikā wizzairs un ryanairs ir izēsti no Rīgas lidostas.Uz šodienu Wizairs lido tikai uz vienu lidostu un tikai 3 reizes nedēļā.Agrāk bija vismaz 15 galamērķu.Ryanairs ir samazinājis savus gala mērķus uz 50 procentiem.

Un zināšanai Ryanairs no aprīļa vairāk nelido uz Berlīni.Un no pagāšā gada nelido vairs uz Waršavu.Visus šos maršrutus pārņēma Air Baltic. Un jā es kļūdijos kad rakstīju ka tagad ir divreiz dārgāk.Tagad ir trīs reiz dārgāk.Ja agrāk uz berlīni turp atpakaļ varēja aizlidot pa 50-70 euro tad tagad sākot no 250 euro. Un nevajag stāstīt ka viņiem neizdevīgi lidot uz šiem galamērķiem.Ieejiet viņu mājas lapā un paskatieties kas notiek no Lietuvas lidostām.No turienas lido 3 reiz vairāk nekā no mums.Agrāk bija otrādāk.

2.jun Atbildēt

Man šķiet, ka tu tai lietai pieej pārāk vienkāršoti.

Jā, tev taisnība par slēgtajiem maršrutiem, varu tikai piebilst, ka ir slēgts vēl viens maršruts uz Romu, taču atvērts viens uz Gdaņsku. Jā, aviācijas biznesā valda nežēlīga konkurence. Galu galā airBaltic ir Latvijas kompānijā, tāpēc viņai ir vieglāk izdarīt spiedienu uz citām kompānijām savā dzimtajā lidostā.

Ja es būtu tur pie vadības, es darītu tieši tāpat.

Leišiem un igauņiem savu nacionālo kompāniju nav, tāpēc tur Ryanair ir vieglāk.

Es te norobežojos no tā, cik laba vai slikta ir airBaltic. Es arī cenšos ar viņiem nelidot, bet ne jau cenu dēļ(ko tu darīsi, ja ir jālido tā vai tā), bet gan viņu nekaunības dēļ, kad viņi jebkurā brīdī var tevi izmest no lidmašīnas.

Ryanair arī cenas nav nemaz tik mazas.

Man labs iespaids ir radies par Lufthansa un Aegean, kaut gan es neesmu nekāds eksperts, un bieži nelidoju.

Starp citu, ikvienas kompānijas pamatuzdevums ir peļņa, tanī skaitā arī aviobiznesā, un, kamēr ir muļķi, ko kāst (valdība un pasažieri), tikmēr ir jākāš.

Nekā personīga, tikai bizness.

2.jun Atbildēt

Komentēt