Komentāri: Siliņai jāpārraksta Kučinska parakstītais "Rail Baltica" līgums

janis

klopene reāla dirsa, ja atradusi Kučinski kā RB grēkāzi. Lai paskatās zem saviem brunčiem - tur cērmes Krišjāņa galva laizās. .

2.jūl Atbildēt
Artūrs Malta

VAI DARBA PROJEKTS VISPĀR IR?

kUR VAR IEPAZĪTIES AR PROJEKTU?

kAS IR PROJEKTĒŠANNAS BIROJS?

PROJEKT GALVENAIS INŽENIERIS?

JĀ PROJEKTA NAV, TAD PAR OIR RUNA?

2.jūl Atbildēt
Artūrs Malta

Pašreizējā jezga parāda, ka mēs joprojām dzīvoja LPSR iekārtā!

priekšnieku daudz - nav vainīgo!

2.jūl Atbildēt
Kurpe

Aizvereis reiz! Tāds pat klauns kā slimais Dzelme!

2.jūl Atbildēt
baiba baibiņa

LPSR laikā, ja kaut ko nolēma uzcelt, tad arī uzcēla. Tilti gan nebija no zelta, dzelzceļus elektrificēja bez sudraba vadiem ar dimanta stabiem, pat HESus cēla un uzcēla bez skandāliem, kā gaismas pili.

2.jūl Atbildēt
Valdis atbilde baiba baibiņa

Muļķības! Tāpat bija kaudzēm projektu, kas vilkās gadiem, piemēram, Rīgas attīrīšanas iekārtas. Tikai tad tas bija slepeni, par to īpaši nerunāja.

Nu un arī par uzcelto - tagd īsti nezinām, ko ar to darīt, piemēram slavenās padomju laika blokmājas, tilti un pārvadi Rīgā un ne tikai.

2.jūl Atbildēt
Valdis

Ai, ai, ai, Eiropa nefinansē šampanieti un tualetes papīru, ko ierēdņiem dibenu noslaucīt. Neattiecinātie izdevumi!

Kas nav skaidrs? EP finansē 85% dzelzceļa izbūvei, tālāk ekspluatējiet paši. Normāli, vai ne?

Bet šie vēl grib, lai pievadceļus uzbūvē, koka būdiņu 100m no stacijas pārkrāso un vēl arī atkritumus no stacijas urnām savāc par EP naudu. Nu un šampanietis un ikru maizītes atklāšanas pasākumā, pats par sevi

2.jūl Atbildēt
Kurpe

Ha ha ha ha ha

Nu redz kā sanāk, ja valsts pārvaldē nav konkurētspējīga atalgojuma. Vai ne, siles veprēni? Tas steidzami jālabo, visiem ministreļiem un nomenklatūras klerkiem atalgojumu vismaz jāpieckāršo, tad uzreiz viss sakārtosies, jo tagad izrādās, ka nepienācīgi atalgotais Kučinskis un kas nu tur vēl, nav sajēguši ko paraksta. Vai kā?

Vai varbūt ir tā, ka tad kad lumpeņiem baroja pasaciņas par eiropas dzelzceļu, visi veprēni berzēja savas speķainās roķeles, jo redzēja treknas putras straumi plūstam siles virzienā?

Lumpeņi kāri tvēra katru tiem pasviesto pasaciņas burtu un jau meklēja biļešu tirdzniecības vietas.

Kas mums ir tagad? Izrādās, ka nauda izšeptēta, pārvaldība esot bijusi slikta, iesākts ērms Centrālajā stacijā, rievsienas Daugavā, no kurām pumpē ārā ūdeni un kaut kas sabetonēts pie lidostas. Naudas nav un mēļo, ka esot plāns atteikties no skaļi izbazūnētās dalības RB. Skaisti!

Bet partija, kura pie varas ir bijusi pēdējos 15 gadus, tēlo Nezinīti un tās premjere meklē kādu no malas, kuram uzgrūst vainu.

Izcili!

2.jūl Atbildēt
Inese

Ļoti interesanti, ka JV ilgus gadus bijusi pozīcijā,tagad meklē vainīgos visur citur, tikai ne mēs.

2.jūl Atbildēt
Madris

JV vainot citus ir firmas zīme, un tas labi izdodas. Ņemiet jebkuru pasākumu.

2.jūl Atbildēt
Sirpis un Āmurs

Ne viss ir zelts, kas spīd, t.i., t.s. Latvijas valsts. Ir godīgi jāatzīst, ka latvieši nav valstsspējīgi un jāpalūdz, lai atsūta mums (no Briseles, piemēram) protektoru ar komandu.

2.jūl Atbildēt
Valdis

Tas, starp citu, būtu risinājums, algot projekta vadību no malas. Un tad ar pilnu atbildību par visu projekta ciklu.

Tagad iznāk vien tāda politiska atbildība, kādi vinnē vēlēsanas, saliek, piemēram, Satiksmes ministrijā savus cilvēkus. Tie sabūve visādas projekta vadības struktūras(arī RB).

Pēc četriem gadiem savēl citus, tie atkal saliek Satiksmes ministrijā savu šoferu dēlus, tie atkal reorganizē visas projektu vadības struktūras... Beigās nav neviena, kas par projektu atbildētu no sākuma līdz beigām.

2.jūl Atbildēt
Kurpe

Tu traks vai? Tad jau nekāda peļņa nesanāktu un vēl, Dies' pasarg, dzelzceļu ar' uzbūvētu.

2.jūl Atbildēt

Komentēt