Nu jā, tāda galvenā izglītības mērķa odziņas jau var manīt. Kad mēs augām tad taču, cik atceros, galvenais izglītības mērķis bija izaudzināt sabiedrībai derīgu cilvēku. Tagad galvenais, cilvēks ar augstu intelektu, un vienalga sabiedrībai derīgs vai nederīgs, vai pat kaitīgs. Jautājums, kāpēc tiek tik īsi un skaidri noteikts tik neskaidrs galvenais izglītības mērķis?
Voldiņ, manu mazo trollīti, mazo pūkaino draudziņ! Kas, kas, bet tu mūsdienu izglītības upuri par audzināšanu vari nerunāt. Visiem zināms, ka tu no mazam dienām augi Ainažu psihoneiroloģiskajā slimnīcā un vēlāk nonāci Gintermuižā. Tavi skolotāji bija sanitāri, bet direktors- dakteris. Tam pierādījums ir tavi regulārie copy/ past par nacistiem kuri tevi vajā pēta tavu ādas krāsu, apmera tavu galvaskaus, attāluma starp acīm un citas iedzimtas anomālijas un pats trakākais, grib iegūt tavu īpaši slepeno un vērtīgo DNS. Tas viss Voldiņ liecina par vienu, par tavu smago, garīgo slimību un tavu nepieskaitāmību.
Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".
Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).
Interesenti ar to var iepazīties NRA arhīvā komentāros par rakstu "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."(Bens Latkovskis)
Es aicinu visus pārtraukt jebkādas diskusijas ar šo nacistu un trolli!
Izlasīju rakstu sasmējos. Raksts labs, ministre kārtejo reizi kā visi ministri kuri bijuši pirms viņas cenšas ko uzlabot, tikai rezultātā skolu absolventi paliek arvien neizglītotāki un neizglītotāki. Iemāciet bērnus lasīt, rakstīt, diemžēl analfabētisms Latvijā vairs nav kas īpašs. Tagad mums vajag MI. Lieliski, lai jaunieši paliek vēl debīlāki kā ir. Nebūs šiem dators, planšete vai telefons un šie nezinās ko darīt. Jau šodien liela daļa jauniešu redz un zina atsevišķas lietas, bet neredz lietu kopsakarību. Tad mes brīnāmies, ka mums ir kusli, neuzņēmīgi, ne par ko neatbildoši ierēdni. Lūk nemitīgi "uzlaboto" skolu reformu augļi. Kā parasti pie mums: gribējām kā labāk, bet sanāca kā vienmēr. Par ko ir raksts? Kārtējais Melnbārdes muldamais, labākajās valdošās kliķes tradīcijas, pateikt daudz un nepateikt neko! Izcila mums tā ministre! Katrai tautai tāda valdība kādu tā ievēl.
Kuru gan tagad var interesēt izglītības galvenais mērķis, izglītības ministri tai skaitā vismazāk. Tagad, kā ministri tā vēl daudzus citus, galvenais kas interesē izglītībā ir pašu mērķi izglītībā.
Komentāri: Dace Melbārde: cilvēka intelekta attīstība – galvenais izglītības mērķis
Nu jā, tāda galvenā izglītības mērķa odziņas jau var manīt. Kad mēs augām tad taču, cik atceros, galvenais izglītības mērķis bija izaudzināt sabiedrībai derīgu cilvēku. Tagad galvenais, cilvēks ar augstu intelektu, un vienalga sabiedrībai derīgs vai nederīgs, vai pat kaitīgs. Jautājums, kāpēc tiek tik īsi un skaidri noteikts tik neskaidrs galvenais izglītības mērķis?
Diemžēl no mērķa izaudzināt no IMIKa sabiedrībai derīgu cilvēku nekas nav sanācis.
Kaitīgs, toksisks tips vien sanācis. Un tikai pašam liekas, ka piemīt kāda kripatiņa intelekta.
Nu bet vismaz mēģināja. Bet kā skatos, dažus te nav pat mēģināts audzināt.
Ja tu domā ar to mani, tad kļūdies. Esmu pateicīgs saviem audzinātājiem, ka iemācija atpazīt tādus glumus neliešus kā IMIK un Co.
Voldiņ, manu mazo trollīti, mazo pūkaino draudziņ! Kas, kas, bet tu mūsdienu izglītības upuri par audzināšanu vari nerunāt. Visiem zināms, ka tu no mazam dienām augi Ainažu psihoneiroloģiskajā slimnīcā un vēlāk nonāci Gintermuižā. Tavi skolotāji bija sanitāri, bet direktors- dakteris. Tam pierādījums ir tavi regulārie copy/ past par nacistiem kuri tevi vajā pēta tavu ādas krāsu, apmera tavu galvaskaus, attāluma starp acīm un citas iedzimtas anomālijas un pats trakākais, grib iegūt tavu īpaši slepeno un vērtīgo DNS. Tas viss Voldiņ liecina par vienu, par tavu smago, garīgo slimību un tavu nepieskaitāmību.
Godātie draugi !
Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".
Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).
Interesenti ar to var iepazīties NRA arhīvā komentāros par rakstu "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."(Bens Latkovskis)
Es aicinu visus pārtraukt jebkādas diskusijas ar šo nacistu un trolli!
Izlasīju rakstu sasmējos. Raksts labs, ministre kārtejo reizi kā visi ministri kuri bijuši pirms viņas cenšas ko uzlabot, tikai rezultātā skolu absolventi paliek arvien neizglītotāki un neizglītotāki. Iemāciet bērnus lasīt, rakstīt, diemžēl analfabētisms Latvijā vairs nav kas īpašs. Tagad mums vajag MI. Lieliski, lai jaunieši paliek vēl debīlāki kā ir. Nebūs šiem dators, planšete vai telefons un šie nezinās ko darīt. Jau šodien liela daļa jauniešu redz un zina atsevišķas lietas, bet neredz lietu kopsakarību. Tad mes brīnāmies, ka mums ir kusli, neuzņēmīgi, ne par ko neatbildoši ierēdni. Lūk nemitīgi "uzlaboto" skolu reformu augļi. Kā parasti pie mums: gribējām kā labāk, bet sanāca kā vienmēr. Par ko ir raksts? Kārtējais Melnbārdes muldamais, labākajās valdošās kliķes tradīcijas, pateikt daudz un nepateikt neko! Izcila mums tā ministre! Katrai tautai tāda valdība kādu tā ievēl.
Kuru gan tagad var interesēt izglītības galvenais mērķis, izglītības ministri tai skaitā vismazāk. Tagad, kā ministri tā vēl daudzus citus, galvenais kas interesē izglītībā ir pašu mērķi izglītībā.
3x drīkst minēt, kur tie iezīmētie 5 miljoni paliks :D
MI var būt tikai palīgs. Visticamāk, ka sanāks otrādi, MI stumdīs amēbas kā pašiem iepatiksies :D
Komentēt