Viņa vienkārši izdomā ieganstus un atkaujas. Jo negrib tās skolas. Nevar būt, ka skaitliski mazākās klasēs apmācības kvalitāte pazeminas, nav tādu pētījumu rezultātu. Mazākās grupās vnk nāk klāt vēl ciešāks personiskais kontakts, kas izaudzina par cilvēkiem, bet tieši to laikam negrib Čakšas mentori.
Būtu vajadzīgs, lai citreiz pretim tādām čakšām atrastos gudrāki žurnālisti. Bet tāds neviens negrib būt, ka tik nolamāties, rupji vai nerupji, viena alga ...
Viens no Franču filozofiem ir teicis: Ja likvidē skolas, tad jāceļ cietumi!
Ko dara valdošā kliķe? tieši to, ko pirms vairākiem gadsimtiem teica filozofs!
Atgādinu, ka patreiz slēdzam skolas, bet Liepājā būvējam cietumu!!!
Kas ir kvalitatīva apmācība? Vai tas, ka līdz 11 gadu vecumam skolēns nemāk tekoši lasīt?
Ja neiemācīsies līdz 18 gadiem, tad atceroties krievu parunu; ka Ivanuška nekad nebūs Ivan Ivanovičs!
Par to, kas notiek sabiedriskajā dzīvē, liekas ka valdošā kliķi pilda Hruščeva norādījumus par komunismu un vadās pēc Dallesa doktrīnas: DALLESA DOKTRĪNA
Kad beigsies karš...mēs izmantosim visu, kas mums pieder, - visu zeltu, visu materiālo varenību uz stulbuma kultivēšanu un ļaužu apmuļķošanu!
Cilvēka smadzenes, ļaužu apziņa ir viegli ietekmējama un pakļaujas izmaiņām. Iesējot haosu, mēs nemanot samainīsim garīgās vērtības uz viltotām un liksim šīm viltotām vērtībām ticēt.
Kā?
Mēs atradīsim savējos domubiedrus, savējos sabiedrotos pašā valstī (A.Eiropā).
Soli pa solim tiks izspēlēta grandioza veselas tautas bojāejas traģēdija, kura novedīs pie tās pašapziņas galīgas un neatgriezeniskas pazušanas. No literatūras un mākslas mēs pakāpeniski izstumsim sociālo būtību, atradināsim gleznotājus un rakstniekus nodarboties ar attēlošanu un pētījumu veikšanu par procesiem, kuri notiek tautas kolektīvajā apziņā.
Literatūra, teātri, kino - tiks slavinātas pašas zemiskākās cilvēciskās dziņas. Mēs atbalstīsim un pacelsim tā saucamos māksliniekus, kuri iesēs cilvēciskā apziņā seksa kultu, varmācības, sadisma, nodevības propagandu - ar vārdu sakot, atvērs sabiedrības apziņu jebkurai netikumībai.
Valsts pārvaldē mēs radīsim haosu un saputrojumu.
Nemanot, bet aktīvi un pastāvīgi tiks sekmēta ierēdņu muļķība, kukuļņemšana un bezprincipialitāte. Birokrātisms un gausa lēmumu pieņemšana kļūs par tikumu. Godīgums un krietnība būs apsmejami un nevienam nekļūs vajadzīgi. Bezkaunība un cinisms, meli un apmānīšana, žūpība un narkomānija, dzīvnieciskas bailes vienam no otra, nodevība, agresīvs nepamatots nacionālisms un tautu ienaids, veikli un nemanot kultivēts, atplauks viskuplākajās krāsās.
Un tikai nedaudzi, ļoti nedaudzi nopratīs vai pat sapratīs, kas notiek. Bet tādus ļaudis mēs noliksim bezpalīdzīgā stāvoklī, pārvērtīsim par izsmiekla objektiem, atradīsim veidu tos apmelot un pasludināt par sabiedrības atkritumiem. Izrausim tautas garīgās saknes, deformējot un iznīcinot tautiskas tikumības pamatus. Mēs izļodzīsim tādējādi paaudzi aiz paaudzes. Ķersimies pie ļaudīm no bērnu, jaunības gadiem,
Kas pēta pagātni - tas svetī nākotni!
Izglītības ministre vēl aizvien nezina, ka zināšanas APGŪST, nevis iegūst. Tie ir dažādi procesi. Un vēl arvien skolēnu (zēni un meitenes) vietā, reizēm saka skolnieki (zēni). Nav ko braukt pāri individuālajam darbam ar skolēnu, kurš brīnās, ka augstskolā ar viņu nestrādā individuāli, ja bērnu namu audzēkņi domā, ka traukus pirms ēšanas uzliks un pēc tam novāks un nomazgās laikam Karlsons, nevis viņš pats, jo bērnunamā to darīja auklīte
Skola nav domāta priekam, bet zināšanu apguvei. tas jāsāk potēt bērnam jau no pirmās skolas dienas - tev vienmēr nebūs viegli, reizēm būs ļoti grūti, bet tam jātiek pāri. Be šīs apziņas iznāk tikai tādi ēķi u svingeri.
Man grūti bija bez zālēm izlasīt šo NRA 18.02.2024. rakstu...,
jo tur nepamatoti apvainojumi laukiem un lauku bērniem
birst kā no pārpilnības raga...Taču ja īsāk – tad šo Kundzi labāk redzētu TRAKO KREKLĀ nevis IZM!