Kāds liktenis sagaida maģistrālo ielu krustojumu Rīgā pie VEF kultūras pils - tiks būvēts divu līmeņu krustojums vai meklēti citi risinājumi; kādus sabiedrībai nozīmīgus projektus Rīgā ir vērts realizēt ar Publiskās privātās partnerības (PPP) instrumentu; kāda ir Polijas un Lietuvas pieredze PPP pielietošanā; kādēļ privātā sektora iesaiste sabiedrībai svarīgu projektu īstenošanā izrādās efektīva; kā notiek PPP iniciēšana; vai uzņēmumam “Rīgas satiksme” ritošā sastāva atjaunināšanai lietderīgi izmantot PPP iespējas; kādēļ “Rīgas satiksmei” svarīgs ir līguma pagarinājums ar Rīgas pašvaldību; vai Rīgā ir metro satiksme un kur tā ir; kādi risinājumi ir iekritušo un iegrimušo kanalizācijas vāku un bedru problēmai Rīgas ielās; kur pazuda “kapu tramvaja” projekts; sastrēgumi iebraucot Rīgā būs mūžīgi vai tomēr tiks meklēti risinājumi kā atvieglot tautai pārvietošanos ar autotransportu; vai Rīgas centrs pilnībā pārtaps par autobraucējiem naidīgu, bet ēdienu izvadātājiem draudzīgu vietu; vai patiesi Rīgā ir “nāves” iela; kādas šausmas sagaida rīdziniekus un pilsētas viesus gaidāmā Gaisa tilta remonta laikā - par šiem un citiem jautājumiem TV nra.lv saruna ar Rīgas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departamenta (bijušais teiksmām un skandāliem apvītais Rīgas domes Attīstības departaments) direktoru Kristapu Kauliņu.