Komentāri: Vai Latvijā uzcels vēl kaut ko, ja tiešām būvēs “Rail Baltica”?

janis

RB ir nato projekts - lai viņi maksā. cita lieta , ka vietējā priekšniecība spurojas un grib vēl vairāk iehavot. Militārie pasūtījumi ir ar lielu korupciju,. Absurda siutāciija, ka vietējie grib, lai miilitārās kravas iet gar Brīvības pieminekli . Man labāk patiktos , ka uz Lāčplēša ielas nosēstos F16 - Troksnis garantēts un lai nato piloti rāda savu meistarību . Lāčplēša iela 4 reiz garāka par avianoscu.

22.jūl Atbildēt
braucosais

Būvētu par budžeta naudu bet ko nav svarīgi , uzbūvēja bibliotēku un kādi ieguvumi , sportazàles pie pagastu skolām kuras aizvēra , vai tam dzelzcelam būs tād kravu apjoms lai nosegtu uzturēšanas izdevumus

22.jūl Atbildēt
ir tāds

Uzbūvēs un slēgs. Latvijas tradīcija.

22.jūl Atbildēt
Valdis

Tas jau Kluinim kāds desmitais raksts par RB.

Nesatraucies Kluini! Tāpat uzbūvēs, lai cik tu arī nerakstitu.

22.jūl Atbildēt
Kurpe

Tev, Valdi, tomēr ļoti gribas aizbraukt no Rīgas lidostas uz Berlīni padsmit stundās, pa ceļam vērojot poļu rosīšanos miglojot tos 0,49 eur/kg ābolus, kurus var nopirkt Latvijas veikalos?

Un nevis aizlidot +/- stundas laikā, vērojot mākoņus no otras puses?

22.jūl Atbildēt
Arturs Ozols atbilde Kurpe

Esmu braucis vairakkārt cauri visai Polijai ar vilcienu dienā ! Tur ir ko lūkot un uzzināt. Marta beigās uz laukiem bija pārsteidzoši daudz zaķu. Latvijā neko tādu neredzēt . Vasaras beigās ražas novākšanas laikā arī bija ko redzēt tieši no lauku darbu dažādības un tehnikas. Braucot ar automašīnu neko tādu neieraudzīsi , tad pilnīgi citas ainas.

22.jūl Atbildēt
Valdis atbilde Kurpe

Kāds tam visam sakars ar to, ko man gribas vai nē?

22.jūl Atbildēt
Kalamburs

Es tikai par virsrakstu, jo visu palagu lasīt bija slinkums: "Uzcels, uzcels, vismaz vienu Lidl'u noteikti uzcels!".

P.S. Es ironizēju gan par railbaltiku, gan lidlu, jo nekādi nespēju saprast tos ļautiņus, kas vienā vai otrā spēj atrast ko noderīgu. Es nerunāju par tiem, kas gūst vairāk vai mazāk jūtamu finansiālu labumu, darbojoties kādā no manis minētajiem prodžektiem.

22.jūl Atbildēt
baiba baibiņa

Arī Eiropai vairs šo dz-ceļu nevajag. Kopš sankciju ieviešanas ir zudis RB galvenais ekonomiskais pamatojums - efektīva Krievijas dabas resursu transportēšana uz R-eiropu. Pasažieru vilciens uz Berlīni un militārā mobilitāte bija tikai skaista mērcīte ar ko paslēpt iepriekšminētos kartupeļus.

22.jūl Atbildēt
Valdis

Baibiņ, kur es varu palasīies par RB ekonomiskajiem un citiem pamatojumiem ?

22.jūl Atbildēt
Guntis Akmeņkalns

Galvenais ko uzzinām, - būs vēl viens likums - Arhitektūras likums, kas visu būvniecību sadārdzinās, birokratizēs, utt.. Tiem likumu rakstītājiem būtu rokas jāsasien, jāiemāca iekļaujoši strādāt bez likumiem. Ja īsi, pat nelasot likumprojektu saku - Nē šim likumam!

22.jūl Atbildēt
Guntis Akmeņkalns

Ja runājam par arhitektu sniegumu Latvijā, tad, raugoties uz uzceltajiem šķūņiem, jāteic - aina drūma, nav kur acīm pakavēties, viss tik nesmuks. Piemēram, Okupācijas muzejs - kas tas ir par "brīnumu", kurš to visu projektējis? Doma laukums kopumā ir mēmās šausmas! Kas tik tur nav sabāzts, kādi stili salikti! Cēsīs uzcelts, un pat godalgots vien objekts ( cilvēkiem ar īpašām vajadzībām), tu skaties un brīnies - prasts šķūnis, nu nekā no arhitektūras.

22.jūl Atbildēt
Valdis

Un trakākais, ka šitie vēl komentē, ko Latvijā var uzbūvēt, ko nē.

Ah... finansisti, ekonomisti un stratēģi !

22.jūl Atbildēt

Komentēt