3.lapa
Viens ir vizuālais novērtējums attālinātā apskatē, bet pienāk mirklis, kad nepieciešams kāroto transportlīdzekli apskatīt klātienē. Ievērojot epidemioloģiskās drošības prasības, vēlamā auto īpašnieka satikšana klātienē ir viena no galvenajām pirkšanas un pārdošanas sastāvdaļām. Ja spēkratu plānots iegādāties no privātpersonas, cilvēka vizuālais izskats un attieksme vēstīs par izturēšanos pret transportlīdzekli lietošanas laikā. Arī savstarpēji atklāta komunikācija nodrošinās veiksmīgu sadarbību ar pārdevēju.
Ja, piemēram, lietotu auto tirgotājam būs zināms, vai konkrēto auto pircējs plāno iegādāties, izmantojot aizdevumu vai pārdodot iepriekš īpašumā esošo transportlīdzekli, tas spēs atrast risinājumu un pielāgot izdevīgāko variantu atbilstoši vēlmēm un vajadzībām katrā individuālajā situācijā.