Skanstes tramvaja līnijas projekts vēl nav akmenī iecirsts, bet tante Zilupē zina, ka viņa šo tramvaja līniju atbalsta.
Apmēram tā var interpretēt aptaujas rezultātus par Skanstes tramvaja līnijas nepieciešamību, ar ko klajā nākusi Skanstes attīstības aģentūra un pētījumu aģentūra Kantar TNS. Saskaņā ar aptauju lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju atbalsta Skanstes tramvaja ierīkošanu, un, jo tuvāk Rīgai, jo vairāk atbalsta. Vislielākais atbalsts - 83 procenti - saņemts no 176 Skanstē dzīvojošajiem un aptaujātajiem cilvēkiem, bet kopumā interneta aptaujā piedalījušies 1000 iedzīvotāju, no tiem 325 bijuši rīdzinieki.
Aptaujas rezultātu var interpretēt kā pieļāvumu, ka tas vienlīdz pierāda gan to, ka lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju tramvajs Skanstē varētu būt tīkams, gan to, ka tas ir bijis nebijis. Skanstes tramvaja līnijas būvēšana vai nebūvēšana nav šīs aptaujas pasūtītāja - Skanstes attīstības aģentūras - kompetence. Tas ir tikai viens no jautājumiem, tiesa, būtiskiem, kas saistīts ar šīs apkaimes attīstību.
Skanstes attīstības biedrība vakar informēja par Skanstes apkaimes nākotnes plāniem. Ieceres līdz 2024. gadam (kad plānots uzbūvēt lauvas tiesu objektu) ir gana ambiciozas un vērienīgas. Piemēram, uzbūvēt dzīvokļus vairākiem tūkstošiem cilvēku un izveidot 23 000 darbavietu. Skanstē jau ieguldītas privātās investīcijas 176 miljonu eiro vērtībā, plānotais apjoms ir 787 miljoni eiro - dzīvojamo ēku kvartāli, biroju ēkas, Laikmetīgās mākslas muzejs, konferenču centrs, sporta būves.
Skanstes attīstības aģentūra ir Skanstes apkaimes nozīmīgāko attīstītāju un īpašnieku dibināta organizācija, kuras mērķis ir veidot šo pilsētas apkaimi «par investīciju magnētu pilsētā, par vietu Eiropas mēroga notikumiem un, pats svarīgākais, par kvalitatīvu un ekoloģisku vidi biznesam un pilsētnieku dzīvošanai». Iepriekš minētās aptaujas rezultāti liecina, ka vairākums Skanstes rajona apmeklētāju un iedzīvotāju šajā apkaimē nokļūst ar automašīnu - tā sacījuši 73 procenti no Latvijā un 84 procenti no Skanstē dzīvojošajiem. Pieņemsim, ja līdz 2024. vai 2030. gadam iedzīvotāju skaits Skanstē palielinās līdz plānotajiem 40 000 tagadējo 8000 vietā, tad personiskā autotransporta izmantošana kļūs apgrūtinoša, kā arī palielināsies gaisa piesārņojums Rīgas centrā. Uz Neatkarīgās jautājumu, vai ir pētījums par to, kā palielināsies automašīnu skaits pēc tam, kad vērienīgie projekti tiks īstenoti, Skanstes attīstības aģentūras valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Vanags atbildēja, ka tāda pētījuma nav, taču, ja Skanstē netiks nodrošināta adekvāta sabiedriskā transporta pieejamība, tad to piemeklēs sastrēgumi, tāpēc vajadzīgs, lai cilvēkiem tiktu dota iespēja Skanstē nokļūt dažādos veidos - ar sabiedrisko vai privāto transportu, velosipēdu vai kājām. Aptaujas veidotāji pašlaik pieļauj, ka jaunais tramvaja maršruts, kas apkalpos arī Skanstes apkaimi, varētu būt pieprasīts Rīgas iedzīvotāju un pilsētas viesu vidū, jo apgalvot, ka tā notiks, nevar. Pagaidām ar sabiedrisko transportu Skanstes apkaimē lielākoties ierodas jaunieši un vecāka gada gājuma cilvēki, bet 39 procenti no Skanstes apkaimē dzīvojošajiem atzinuši, ka tur nokļūst kājām.