Pirmo reizi Latvijā e-pasta guru Tim Watson

16. jūlijā Rīgas Biznesa skolā norisināsies vasaras konference Summer Lab 2014 „Integrētais mārketings”, kas atspoguļos e-pasta mārketinga integrāciju dzīvescikla mārketingā.

Pirmo reizi Latvijā viesosies pasaules klases e-pasta mārketinga guru Tims Vatsons no Tiešā mārketinga asociācijas Lielbritānijā (Tim Watson, Direct Marketing Association) un konferencē prezentēs pašlaik aktuālo tēmu par mārketingu, kas balstīts uz klientu uzvedību un e-pastu automatizāciju. Vatsona pārstāvētā starptautiskā asociācija nupat nākusi klajā ar jaunāko pētījumu par e-pasta mārketinga lomas pieaugumu kopējā mārketinga stratēģijā, norādot, ka trešdaļai uzņēmumu vairāk nekā 60% peļnas nāk no digitālā mārketinga, tostarp 18% ienes tieši e-pasta mārketings, un 2014. gadā 1 iztērētais eiro e-pasta mārketingā ienes 24,93 eiro (Direct Marketing Association dati).

"Latvijā pāris gadu laikā e-pasta mārketings no jaunuma kļuvis par neaizstājamu mārketinga veidu, pateicoties tā milzīgajai atdevei attiecībā pret ieguldījumu. Ejam tālāk un ar pasaules klases ekspertu palīdzību mācām mūsu mārketinga speciālistus integrēt e-pastu kopējā dzīvescikla mārketingā," par e-pasta mārketinga nozīmi un konferences aktualitāti saka Artūrs Bernovskis, Mailigen līdzīpašnieks.

Četru stundu garumā, īsas un kodolīgas atziņās tiks pasniegta svarīgākā informācija, ekspertu piemēri un jaunākas tendences e-pasta mārketingā. Latvijas un pasaules vadošie eksperti sniegs vērtīgus instrumentus, ko izmantot uzreiz pēc konferences. Savā pieredzē dalīsies pasaules klases e-pasta mārketinga guru Tims Vatsons, vadošais brendinga eksperts Krievijā Sergejs Mitrofanovs (СЕРГЕЙ МИТРОФАНОВ, BRANDFLIGHT), kā arī lielākais lead ģenerators Maksims Ploskonosovs (Максим Плосканов, LPGeneretor) un e-pasta servisa Mailigen eksperti Andris Žīgurs un Krišs Borītis.

E-pasta mārketinga kampaņas un jaunumu vēstules ir lieliska saikne, kā uzturēt attiecības ar esošajiem klientiem, kā arī veids, kā iepazīt jaunus klientus un partnerus. To saturs, informācija un analīze palīdz paaugstināt kampaņu efektivitāti un sasniegto klientu skaitu. Arī CV - Online Latvia biznesa attīstības vadītājs Aivis Brodiņš piebilst, ka uzņēmuma CV - Online darbības specifika ir saistīta ar interneta vidi, kas ir dinamiska un konkurences piesātināta. „Viens no efektīvākajiem veidiem, kā komunicēt ar mūsu auditoriju, kurā no vienas puses ir darba devēji, bet no otras – darba ņēmēji, ir pārdomāti, atbilstoši interesēm un vajadzībām piemēroti e-pasta ziņojumi, kuros informējam gan par aktuālajiem pētījumiem, izdevīgiem piedāvājumiem, gan piemērotām vakancēm,“ tā A. Brodiņš.

Summer Lab ir ikgadējs pasākums, kas vasaras vidū pulcē Latvijas mārketinga speciālistus. Šogad konferenci organizē “The Marketers Club” sadarbībā ar “Mailigen” un “iDEA HOUSE events”, galvenie informatīvie atbalstītāji “Nra.lv”, “7guru.lv” un “CV – Online Latvia”, “LETA”, “Nozare.lv”, Latvijas Reklāmas asociācija, Ventspils Augsto tehnoloģiju parks, JIC biznesa inkubators, RTU Karjeras centrs, LU Biznesa inkubators, Valmieras Biznesa un inovāciju inkubators.

Plašāka informācija par konferenci un dalības nosacījumi: http://www.themarketersclub.org/summerlab/

Latvijā

Dāvanas Ziemassvētkos saņem pārliecinoši lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju – 81 %, liecina “Eco Baltia vide” un “Latvijas Zaļā punkta” aptauja*. Kaut arī 86 % kā galveno kritēriju dāvanu izvēlē min dāvanas piemērotību tās saņēmējam, gandrīz puse – 45 % – no visiem dāvanu saņēmējiem, viņuprāt, saņem nelietderīgas un sev nepiemērotas dāvanas, kuras tiek atdotas ģimenes locekļiem vai draugiem, pārdāvinātas tālāk vai noliktas plauktā, kur tās krāj putekļus. Lai nevajadzīgajām dāvanām dotu otro iespēju, arī šogad “Eco Baltia vide” trīs Latvijas pilsētās uzstādīs dāvanu maiņas skapjus, kas darbosies no 18. decembra līdz 13. janvārim.

Svarīgākais