Latvijas laikrakstu "Diena" un "Dienas Bizness" bijušais īpašnieks, Zviedrijas uzņēmuma "Bonnier media group" vadītājs Jūnass Bonjers paudis neizpratni par Latvijas laikrakstu jauno īpašnieku ieturēto slepenību.
"Mēs, protams, zinām, kas ir pircējs. Ja viņi šādi vēlas informēt sabiedrību, tad tas ir viņu lēmums. Es to nevaru komentēt. Man gan liekas dīvaini, ka viņi šādi spēlē paslēpes. Bet viņiem acīmredzot ir kāds iemesls tā rīkoties," intervijā laikrakstam "Aripaev" sacīja Bonjers.
Uzņēmējs arī skaidroja, ka lēmums pārdot "Dienu" un "Dienas Biznesu" balstīts uz faktu, ka "Bonnier" Latvijas tirgū nekad nav īpaši labi veicies.
"Kaut arī amerikāņiem liekas, ka Baltijas valstis ir vienots tirgus, mana pieredze liecina, ka Igaunija, Latvija un Lietuva ir ļoti dažādas. Lēmums pārdot Latvijas laikrakstus bija pozīcijas ieņemšana attiecībā uz Latvijas tirgu, kur "Bonnier" nekad nav gājis labi - mēs mēģinājām 19 gadus," skaidroja Bonjers.
"Tas, ka pārdošana notika sliktos laikos, bija sakritība. Patiesībā mēs daudz pārdomājām šo darījumu. Turpretī Igaunijā un Lietuvā mūsu perspektīvas vienmēr ir bijušas veiksmīgas, daļēji tāpēc, ka mums tur ir spēcīgi vietējie partneri, bet Latvijā mums tādu nav. Man šie lēmumi nav saistīti, jo es neredzu Baltijas valstis kā vienotu tirgu. Latvijas lēmums nenozīmē neko vairāk kā lēmumu par Latviju, kas ir balstīts uz 19 gadu pieredzi," sacīja Bonjers.
Uzņēmējs arī intervijā norādīja, ka "Bonnier" grupa neplāno pārdot kādus savus laikrakstus Igaunijā un Lietuvā.
"Bonnier" piederošajam Igaunijas biznesa laikrakstam "Aripaev" šobrīd klājas grūti, bet drukātai presei visā pasaulē šobrīd ir grūti laiki, piebilda Bonjers.