Kāda sieviete raksta, ka ieskrēja padzert kafiju kafejnīcā "Džiougas house", kas atrodas tirdzniecības centrā "Domina", taču redzētais viņai licis pamatīgi vilties.
Kāds “sudzibas.lv” lietotājs dalījies savā pieredzē ar autoskolu “Gross”, kur instruktor prasa vairāk naudas nekā nepieciešams par obligātajām 10 braukšanas nodarbībām.
Portālā “sudzibas.lv” kāda sieviete brīdina par kādu Aigaru Garbatoviču, kurš pieteicies viņai veikt remontu, taču lūdzis arī gultas vietu, jo viņam neesot kur dzīvot.
Kādi “sudzibas.lv” lietotāji dalījušies ar nepatīkamu starpgadījumu “Dino Zoo” veterinārklīnikā – par ģimenes kaķa veslību iztērēti teju 200 eiro, taču mincis pie veselības tā arī nav ticis.
Bērnu klīniskajā universitātes slimnīcā (BKUS) vecāki visbiežāk sūdzas par komunikācijas problēmām un aprūpes procesu, intervijā sacīja slimnīcas valdes priekšsēdētājs Valts Ābols.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) šā gada pirmajos deviņos mēnešos ir izskatījis 2383 patērētāju sūdzības, kas ir par 30% vairāk nekā pērn tādā pašā laikā. Visvairāk iedzīvotāji sūdzējušies par aviopakalpojumiem. Izskatot saņemtās sūdzības, 465 lietās rasts pozitīvs risinājums patērētājiem.
Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) šogad deviņos mēnešos saņēmis 158 sūdzības par apdrošinātāju pieņemtajiem lēmumiem un to rīcības atbilstību OCTA likumam, kas ir par piecām sūdzībām mazāk nekā 2015.gada attiecīgajā periodā, liecina LTAB publiskotā informācija.