Rīgas satiksme

23.apr 2016
Sestdien, 23.aprīlī sistēmas uzlabošanas dēļ "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centros būs iespējams iegādāties tikai braukšanas biļetes, saņemt kartes satura izdruku un iesniegt iesniegumus. Darbības, kuras saistītas ar e-talona izsniegšanu vai statusa pagarināšanu, veikt nevarēs.
21.mar 2016
Rīgā no 12. līdz 23. martam izmēģinājuma kārtā 1., 23. un 25. autobusu maršruta atsevišķos reisos kursē sudrabots balta krāsojuma elektroautobuss. Kā skaidro Rīgas satiksmē – domājot par videi draudzīgiem risinājumiem, uzņēmums meklē atbilstošus sabiedriskā transporta līdzekļus. Šobrīd tiek testēts Polijas kompānijas Solaris Bus & Coach S.A piedāvātais Solaris Electric elektroautobuss, kas ir krietni klusāks par ierastajiem autobusiem, turklāt tas tiek darbināts ar uzlādējamām baterijām, tāpēc tam nav kaitīgo izmešu.
11.mar 2016
No sestdienas, 12.marta līdz 23.martam izmēģinājuma kārtā 1., 23. un 25.autobusu maršrutu atsevišķos reisos kursēs sudraboti balta krāsojuma elektroautobuss “Solaris” Urbino Electric 12, sociālajā vietnē twitter vēsta "Rīgas satiksme".
25.feb 2016
«Vairāk patīkamu braucienu Rīgā nodrošina simtiem tramvaju un trolejbusu. To kontaktvadu kopgarums visā pilsētā ir apmēram 550 km, bet kabeļtīklu – aptuveni 400 km. Mūsu atbildība ir tos uzraudzīt, lai nerastos strāvas pārāvumi un pasažieri varētu netraucēti pārvietoties. Ja notiek avārija, notikuma vietā parasti ierodamies 10–15 minūšu laikā. Darbs ir ļoti bīstams, jo saistīts ar augstu elektrības spriegumu, tāpēc nepieciešama koordinēta sadarbība ar visiem kolēģiem,» sabiedriskā transporta salonos un pieturvietās izvietotajos plakātos lasāmas šādas Rīgas satiksmes (RS) elektromontiera Kaspara pārdomas par savu darba dienu ritējumu.
8.feb 2016
Portālā pilsetacilvekiem.lv kāds aculiecinieks piefiksējis nekaunīgu ainu: automašīna ar Satiksmes ministrijas caurlaidi novietota uz velojoslas, bet Rīgas Pašvaldības policija šādi novietotu automašīnu nesoda.
1.feb 2016
«Lūdzam nestāvēt pie [sabiedriskā transporta] vadītāja kabīnes. Jūs apgrūtināt vadītajam redzamību,» – ar šādu lūgumu Rīgas satiksme vēršas pie pasažieriem, aizsākot kampaņu, kuras laikā tā atgādinās elementārus nosacījumus, lai pārvietošanās sabiedriskajā transportā būtu droša.
30.dec 2015
«Rīgas satiksme» informē, ka Jaungada brīvdienās būs izmaiņas sabiedriskā transporta, pašvaldības autostāvvietu un klientu apkalpošanas centru darbā. 31. decembrī un 1. janvārī sabiedrisko transportu (tramvaju, trolejbusu, autobusu) varēs izmantot bez maksas, un Jaungada naktī tiks nodrošināti papildu reisi.
15.dec 2015
Par seksuāliem noziegumiem pret 20 mazgadīgām meitenēm Rīgas Vidzemes priekšpilsētas tiesa piespriedusi Aleksandram Lavrovam bargāku sodu, nekā prasījis prokurors – 17 gadu cietumsodu.
11.dec 2015
Pašvaldības SIA Rīgas satiksme (RS) izdevusi Andra Biedriņa un Edvīna Liepiņa grāmatu Rīgas sabiedriskais transports no 19. gadsimta vidus līdz mūsdienām. Tajā apkopotais plašais vēsturiskais materiāls ļauj uzzināt daudzpusīgu informāciju par visiem tiem transporta līdzekļiem, kas braukuši pa galvaspilsētas ielām un arī Daugavas ūdeņiem.
4.dec 2015
Lielākais vairums Rīgas satiksmes (RS) klientu sabiedriskā transporta pieejamību Rīgas ielās un pakalpojuma kvalitāti vērtē atzinīgi – attiecīgi 80% un 78% respondentu. Turklāt, izvērtējot rādītājus vairāku gadu griezumā, apmierināto iedzīvotāju kļūst vairāk, piemēram, 2007. gadā pozitīvi pieejamības faktoru vērtēja 75% klientu, kvalitāti – 59%.
17.nov 2015
«Rīgas satiksme» atgādina, ka 18. novembrī Rīgas sabiedriskajā transportā (tramvajs, trolejbuss, autobuss) iedzīvotāji un pilsētas viesi varēs braukt bez maksas, kā arī maksas autostāvvietas, kuras apkalpo «Rīgas satiksme», svētku dienā varēs izmantot bez maksas, izņemot apakšzemes stāvvietu K. Valdemāra ielā 5a – tur par auto novietošanu būs jāmaksā atbilstoši spēkā esošajiem tarifiem.
17.nov 2015
Pēc sertifikācijas kompānijas SIA Bureau Veritas Latvia veiktā audita Rīgas satiksme (RS) saņēmusi apliecinājumu par atbilstību starptautiskajam ISO 9001 standartam, kas vērsts uz klientu prasību izpildes nodrošināšanu, un OHSAS 18001 standartam, kas vērsts uz darba drošību un atbilstošu darba apstākļu uzlabošanu. Integrētā vadības sistēma RS tiek uzturēta jau kopš uzņēmuma dibināšanas – 2003. gada. Kārtējie ISO un OHSAS atbilstības sertifikāti tiks piešķirti uz trim gadiem.
28.okt 2015
Nenoliedzami, ir patīkami, ja sabiedriskais transports nekavējas un akurāti noteiktajā laikā ir vajadzīgajā pieturvietā. Pēc Rīgas satiksmes (RS) aprēķiniem, 87% gadījumu sabiedriskais transports iekļaujas kustības grafikā, tomēr dažreiz, piemēram, sliktu laika apstākļu, avāriju, ceļa remontu, sastrēgumu dēļ tas atpaliek no grafika. RS skaidro, ka uzņēmums dara visu iespējamo, lai transports būtu laikā, tomēr vienlaikus aicina pasažierus būt iecietīgiem gadījumos, kad transports kavējas, jo vienmēr izvairīties no visiem iespējamajiem kavēšanās iemesliem nav neviena spēkos.
15.okt 2015
Vīrietim, kura sievu un meitiņu uz gājēju pārejas Rīgā nobrauca trolejbuss, izmaksāta 300 eiro liela apdrošināšanas atlīdzība par sāpēm un garīgām ciešanām. Bērns nomira uz vietas, sieva – slimnīcā. Sāpes par viena tuvinieka zaudējumu tātad novērtētas ar 150 eiro.
2.okt 2015
Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa šodien turpināja aiz slēgtām durvīm skatīt lietu pret "Rīgas satiksmes" (RS) darbinieku, kurā viņš apsūdzēts par 42 seksuāliem noziegumiem pret 20 meitenēm.
28.sep 2015
Pēdējo gadu laikā Rīgas satiksmes sabiedriskā transporta vadītāji kļuvuši daudz pretimnākošāki un atsaucīgāki, apkalpojot pasažierus ar invaliditāti, secina Personu ar invaliditāti nevalstisko organizāciju konsultatīvās padomes biedri. Taču līdzās uzslavām viņi arī norāda uz nepieciešamību pēc vairākiem uzlabojumiem, lai sabiedriskā transporta izmantošana cilvēkiem ar invaliditāti būtu vēl draudzīgāka.
14.sep 2015
Neklausīties skaļi mūziku, neuzvesties bravūrīgi, netrokšņot, palaist apsēsties sirmgalvjus, grūtnieces un cilvēkus ar invaliditāti, nedrūzmēties pie durvīm, tādējādi neapgrūtinot citu pasažieru iekāpšanu vai izkāpšanu no sabiedriskā transporta – it kā pavisam elementāras pieklājības normas, kuru ievērošana padara pārvietošanos sabiedriskajā transportā daudz patīkamāku. Lai atgādinātu par savstarpējo sapratni, Rīgas satiksme kopš jūlija ir aizsākusi kampaņu, kur līdzcilvēki stāsta, kas viņiem padara braucienos daudz tīkamākus.
25.aug 2015
Ik gadu Rīgas satiksmes (RS) klientu apkalpošanas centru karstākais darba laiks ilgst no augusta vidus līdz oktobrim – sakarā ar jauna mācību gada sākšanos tad vērojams vislielākais klientu pieplūdums. Lai mazinātu rindas, uzņēmums aicina braukšanas atlaides saņēmēja statusa pagarināšanu neatlikt uz pēdējo brīdi un mācību iestādēm par 1. klašu skolēniem un pedagogiem iesniegt kolektīvos pieteikumus.
11.aug 2015
Pēc divu mēnešu intensīviem remontdarbiem vakar no jauna savas durvis apmeklētājiem vēra Rīgas satiksmes (RS) klientu apkalpošanas centrs Brīvības ielā 191. Šis ir jau trešais klientu centrs, kas piedzīvojis vizuālas pārmaiņas, kļūstot ne tikai acīm redzami mūsdienīgāks, bet arī klientiem vēl ērtāks un pieejamāks. Uzņēmums sola, ka tuvākajā nākotnē jaunas vēsmas gaidāmas vēl vienā klientu apkalpošanas centrā.
23.jun 2015
Rīgas satiksme informē, ka 23. un 24.jūnijā Rīgas sabiedrisko transportu un autostāvvietas, kuras apkalpo Rīgas satiksme, varēs izmantot bez maksas.