“Ryanair” lidojumā no Milānas uz Londonas Stanstedas lidostu izcēlies īsts haoss - viens pasažieris sāka ēst savu pasi, bet cits mēģināja to noskalot tualetes podā. Viņu uzvedības dēļ lidmašīna bija spiesta mainīt lidojumu, raksta “Daily Star”.
Jau šoziem tiks uzsākts pasažieru lidojums, kas ilgs 29 stundas. Maršruta garums būs 19 633,997 km, un tas būs garākais tiešais lidojums pasaulē, raksta “Express”.
Ne katrs lidojums ilgst stundu vai divas. Ja atrodaties vairāku stundu lidojumā, iespējams, vēlēsities kaut ko iedzert, taču ar savu izvēli jābūt uzmanīgiem, atsaucoties uz "Express", raksta UNIAN.
Daudzi ceļotāji izvēlas ceļot tikai ar rokas bagāžu ne tikai naudas taupīšanas nolūkos, bet arī tāpēc, ka baidās, ka viņu čemodāns varētu tikt pazaudēts vai nozagts kaut kur starp lidostu un lidmašīnas bagāžas nodalījumu. Turklāt dažreiz bagāžas gaidīšana pēc ierašanās var aizņemt pārāk ilgu laiku. Ar kādu gudru triku, kas atvieglos ceļošanu kopā ar bagāžu, padalījās “Daily Express”.
Aviopārvadājumi jau sen ir ikdiena, taču viena no biežākajām pasažieru sūdzībām ir aukstums salonā. Tā nav nejaušība: noteiktu iemeslu dēļ temperatūra lidmašīnā tiek īpaši regulēta.
Ceturtdien, 6. martā, lidmašīna, kurai bija paredzēts lidot no Dubaijas Apvienotajos Arābu Emirātos uz Viļņu, tā arī nepameta lidostu. Pie portāla "Lrytas" vērsās iestrēgušo pasažieru radinieki, kuri ir sašutuši - līdz ceturtdienas vakaram joprojām nebija saņemta palīdzība, atstājot atpūtniekus bezizejā.
Jebkurš lidojums lidmašīnā zināmā mērā nelabvēlīgi ietekmē cilvēka ķermeni, un jo īpaši cieš gremošanas sistēma - taču ikviens pasažieris var kaut nedaudz palīdzēt savam vēderam tikt galā ar lidojumu, vienkārši pielāgojot uzturu, raksta “Daily Express”.
Kāds pāris no Austrālijas kritizējis aviokompāniju “Qatar Airways” pēc tam, kad tālsatiksmes lidojuma laikā viņiem blakus bija nosēdināts līķis, raksta “The Guardian”.
Daudzi cilvēki baidās no lidošanas, jo baidās no lidmašīnas avārijas. Ja vēlaties pārvarēt šīs bailes, ziniet, ka ir iespēja izdzīvot lidmašīnas avārijā, ja ievērosit šos ieteikumus.
Gaisa kuģu apkalpes locekļa jeb stjuarta darbs nav no vienkāršākajiem – katru dienu jāsatiek simtiem cilvēku, jāparūpējas par viņu drošību un komfortu lidojuma laikā, kā arī jānodrošina, ka lidmašīna ir gatava nākamajam lidojumam jau tūlīt pēc pasažieru izkāpšanas.
Stjuarta darbs nav no vienkāršākajiem – katru dienu jāsatiek simtiem cilvēku, jāparūpējas par viņu drošību un komfortu lidojuma laikā, kā arī jānodrošina, ka lidmašīna ir gatava nākamajam lidojumam jau tūlīt pēc pasažieru izkāpšanas.
Lai gan lielākajai daļai zemo cenu aviokompāniju ir diezgan stingras prasības attiecībā uz rokas bagāžu, ir dažas lietas, bez kurām pasažieriem nevajadzētu iekāpt lidmašīnā, sarunā ar “eShores” dalās pieredzējušas stjuartes.
Bailes no lidošanas ir pazīstamas daudziem, īpaši tiem, kurus satrauc turbulence. Kad lidmašīna sāk kratīties gaisā, tas var radīt spēcīgu satraukumu un diskomfortu, pat ja viss ir droši. Par laimi, ir viens vienkāršs veids, kā mazināt šīs bailes: jāizvēlas pareizā sēdvieta, atsaucoties uz stjuartu stāstīto, vēsta portāls "Postimees".
Pirmdienas, 22. jūlija, pēcpusdienā tiešraidē redzamo balto stārķu Mammas un Tuka ligzdu, kas izvietota uz viena no AS "Sadales tīkls" elektroapgādes balstiem, pirmoreiz pameta viens no četriem mazuļiem.
Daudzi pasažieri bieži nepamana, kas patiesībā notiek lidmašīnā. Bijusī sjuarte Liza Hjūza pastāstīja par brīdinājuma zīmēm lidojuma laikā, raksta The Mirror.