Ne vienā vien vietā no padomju laikiem Latvijā ir saglabājies vēsturiskais piesārņojums. Visbiežāk tas attiecas uz vietām, kur atradās naftas bāzes, degvielas uzpildes un tehnikas apkopes stacijas, tostarp vilcienu ekipēšanas punkti un depo.
Valdībai vajadzēja pastrīdēties un starp strīdiem nedēļu padomāt, lai nonāktu pie pašsaprotama lēmuma – ļaut valsts uzņēmumam Latvijas dzelzceļš (LDz) labot savas sliedes par savu naudu.
Latvijas valdība jau samierinājusies ar pašsaprotamo, ka maksāt soda naudu par pasažieru vilcienu nebūvēšanu būs lētāk nekā maksāt par vilcienu būvēšanu.
Tehnisku iemeslu dēļ vakar netālu no Āraišiem apstājās pasažieru vilciens. Pasažieriem satraukumu radīja jūtamā gumijas smaka un aizdomas par vilciena degšanu.
Bijusī Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja Valentīna Andrejeva patlaban pilda VAS "Latvijas Dzelzceļš" prezidenta Uģa Magoņa padomnieces pienākumus finanšu un inovācijas projektu jautājumos, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja uzņēmumā.
Spānijas uzņēmums "Construcciones y Auxiliares de Ferrocariles S.A."(CAF) nav gatavs slēgt jaunu vilcienu iepirkuma līgumu, kā to piedāvā Latvijas puse, bet gan veikt nepieciešamos grozījumus jau 2.aprīlī parakstītajā līgumā.
Potenciālajam Latvijas pasažieru vilcienu būvētājam – Spānijas kompānijai Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) – nav pieņemami Latvijas puses pieprasītie grozījumi vērienīgā pasūtījuma līgumā.
Valstī jāvalda vienotai attieksmei pret infrastruktūras objektiem - dzelzceļu un autoceļiem, tāpēc vai nu abi ir jādotē, vai arī jāiekasē samaksa gan par dzelzceļa, gan autoceļu lietošanu, šodien diskusijā par Latvijas konteineru tranzīta attīstības potenciālu sacīja VAS "Latvijas Dzelzceļš" (LDz) prezidents Uģis Magonis.
VAS "Latvijas Dzelzceļš" (LDz) aicina valdību šogad no uzņēmuma dividendes neizņemt, šodien žurnālistiem sacīja LDz valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis.
Situācija ar akciju sabiedrības Pasažieru vilciens un spāņu kompānijas CAF noslēgto līgumu turpina saasināties. Neskaidrā rīcība ar 430 miljonus latu vērto pasūtījumu var novest pie tā, ka Latvijai ne vien netiks piešķirti 100 miljoni latu no Eiropas kohēzijas fondiem, bet arī apturēs citas Eiropas Savienības fondu izmaksas. Tikmēr politiskajos kuluāros baumo, ka šā skandāla patiesā cena ir Rīgas Vagonbūves rūpnīcas (RVR) tālākais liktenis.
Šodien AS "Pasažieru vilciens" (PV) trīs valdes locekļi kopā ar uzņēmuma juristiem vienojusies līdz pirmdienai izstrādāt priekšlikumus jauno vilcienu iepirkuma līguma grozījumiem, aģentūru LETA informēja PV valdes priekšsēdētājs Artis Birkmanis.
Latvijas dzelzceļš (LDz) ar Eiropas Savienības Kohēzijas fonda atbalstu īstenojis vērienīgu projektu, kura ietvaros no 2005.gada līdz 2011.gadam veica vilcienu kustības vadības sistēmas modernizāciju, nomainot pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados uzstādīto tehniski novecojušo, releju bloķēšanas sistēmu ar modernu mikroprocesoru sistēmu. Jaunās sistēmas prezentācija notika 26.janvārī Jelgavas dzelzceļa stacijā.
VAS Latvijas dzelzceļš meitassabiedrība SIA LDz Cargo 6.janvārī saņēma Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības (LBAS) apbalvojumu Labākais sociālais partneris 2011 par veiksmīgu sadarbību ar arodbiedrību, rūpēm par darbiniekiem un sociālā dialoga stiprināšanu.
Piektdien, 4.novembrī, satiksmes ministrs Aivis Ronis apmeklēja valsts akciju sabiedrību "Latvijas dzelzceļš" (LDz) un iepazinās ar tā darbību un attīstības plāniem.