Eiropas autobūves nozare šobrīd izjūt sīvu cīņu ar lētām automašīnām no trešajām valstīm, īpaši Ķīnas, tomēr šī cenu priekšrocība bieži vien tiek panākta ne tikai ar zemākām darbaspēka izmaksām, bet arī ar piesārņojošu ražošanu, izmantojot ogļu krāsnīs kausētu tēraudu un alumīniju, raksta “tv3.lt”.
Eiropas Savienības (ES) valstu un valdību vadītāji Briselē notiekošajā samitā vienojušies, ka bloka valstis līdz 2030.gadam samazinās siltumnīcefekta gāzu izmešus par 55%, salīdzinot ar 1990.gada līmeni.
Eiropas Parlamenta (EP) izmešu skandāla komiteja gatavo jautājumus atsevišķām Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīm, lai vēlāk tās uzklausītu, aģentūrai LETA apliecināja komitejas Eiropas Tautas partijas (ETP) koordinators Krišjānis Kariņš (V).
Pēc kompānijas sniegtajiem datiem ārvalstu medijiem zināms, ka trešā ceturkšņa laikā autobūves koncerns "Volkswagen" cietis miljardiem eiro lielus zaudējums. Tas skaidrojams ar vēl nesen plaši izskanējušo izmešu datu falsificēšanas skandālu.
Sakarā ar pavisam nesen skaļi izskanējušo kompānijas "Volkswagen" dīzeļdzinēju emisijas skandālu, kompānija likusi atsaukt vismaz 2.4 miljonus automašīnu Vācijā.
Eiropas Parlamenta (EP) deputāti nākamnedēļ, 6.oktobrī, spriedīs par "Volkswagen" automašīnu izmešu datu falsificēšanas skandālu, aģentūru LETA informēja EP Informācijas biroja Latvijā pārstāve Signe Znotiņa-Znota.
Vides aizsardzības lozungi līdz pat pēdējam laikam bija daudz populārāki par valsts militārās aizsardzības tāmi, tomēr elektrības sadārdzināšana vides aizsardzības dēļ šķiet vismaz aizdomīga. Kas tā tāda elektrības cenai pieskaitāmā obligātā iepirkuma komponente (OIK)?