VAS Latvijas autoceļu uzturētājs ir pabeidzis bedru masveida remontu uz asfalta seguma valsts autoceļiem. Saremontēto bedru apjoms ik gadu samazinās un šogad tas ir 237 236 m2.
Bedru aizpildīšana uz valsts autoceļiem ar asfalta segumiem veikta gandrīz desmit hektāru jeb vairāk nekā 97 000 kvadrātmetru apjomā, informēja VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) pārstāvji.
«Ātruma ierobežojums līdz 70 km stundā bedru remonta laikā ir nepieciešams, lai satiksmes dalībnieki neapdraudētu cits citu un mūsu cilvēkus, kuri strādā uz ceļa,» saka valsts a/s Latvijas Autoceļu uzturētājs (LAU) Rīgas ceļu rajona direktors Ivars Munkens. Piedāvājam I. Munkena skaidrojumu, kas un kāpēc ceļu uzturēšanas 2018. gada vasaras sezonā jau tiek un tiks darīts Rīgas ceļu rajonā.
VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) visā valstī uz asfalta segumiem ir uzsācis bedru masveida remontu. Lai informētu ceļu lietotājus par posmiem, kuros konkrētajā brīdī norit darbi, LAU tehnika tiek aprīkota ar GPS iekārtām, tās darbam tiešsaistes režīmā varēs sekot VAS „Latvijas Valsts ceļi" mājaslapas kartē.
Sliktā ceļu stāvokļa dēļ Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) brigādēm ir grūtības nogādāt slimnīcās pacientus. Turklāt pacientu veselības stāvoklis, ja viņi tiek vesti pa bedrainu ceļu, mēdz pasliktināties, un atsevišķos gadījumos nākas pat pielietot lielāku pretsāpju medikamentu devu, ceturtdien vēstīja LNT rīta ziņu raidījums "900 sekundes".
Ne reizi vien sociālajos tīklos lasāmi viedokļi par slikto ceļu stāvokli atsevišķos Latvijas reģionos. Kamēr vieni turpina gausties un čīkstēt par nepatīkamo situāciju, tikmēr citi izdomā asprātīgus veidus, kā pievērst atbildīgo uzmanību un situāciju atrisināt iespējami ātrāk.
Līdz ar pavasara iestāšanos Latvijā būtiski palielinājies apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu skaits par automašīnu bojājumiem, kas radušies, iebraucot bedrēs, pavēstīja "Swedbank" mediju attiecību vadītāja Kristīne Jakubovska, atsaucoties uz "Swedbank apdrošināšanas" datiem.
31.martā beidzas autoceļu ziemas uzturēšanas sezona un valsts autoceļu tīklā sāk veikt vasaras uzturēšanas darbus. Aprīlī uz asfaltētajiem autoceļiem sāksies bedrīšu masveida remontdarbi. Aicinām autovadītājus atzīmēt navigācijas aplikācijā Waze bedrītes, kas tiek pamanītas uz valsts autoceļiem. Informācija Waze ceļu uzturētājiem kalpo kā papildu informācijas avots.
Satiksmes departaments februāri veicis avārijas bedru remontu vairāk nekā 4700 kvadrātmetru platībā, ieguldot 150 tūkstošus eiro. Kopumā šogad ielu un tiltu uzturēšanai piešķirtais finansējums ir 16.6 miljoni eiro, kur lielākā daļa finansējuma paredzēti uzturēšanas darbiem ziemā, tai skaitā avārijas bedru labošanai.
Atbildīgie dienesti jau vairākkārt ziņojuši, ka mainīgo laikapstākļu dēļ uz autoceļiem Latvijā pastiprināti veidojas bedres, kas sagādā pamatīgas galvassāpes ne vienam vien autovadītājam.
Ņemot vērā nepatstāvīgos laika apstākļus un temperatūras svārstības, kad nakts stundās gaisa temperatūra ir zem nulles atzīmes, bet dienas laikā virs, bedres asfaltbetona segumā veidojas ļoti strauji - pat dažu stundu laikā. Ielu un tiltu bedru remonts notiek visu gadu, taču ziemā tiek labotas tikai avārijas bedres, informē Rīgas dome.
Vasaras sezonas laikā VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) veic dažādus valsts autoceļu ikdienas uzturēšanas darbus, kuri nodrošina drošākus braukšanas apstākļus, uzlabo pārredzamību ceļu krustojumos, kā arī novērš tālāku ceļa seguma stāvokļa pasliktināšanos.
VAS Latvijas autoceļu uzturētājs ir pabeidzis bedru masveida remontu uz melnā seguma valsts autoceļiem. Šogad saremontēto bedru apjoms ir vairāk nekā 302 tūkstošu kvadrātmetru platībā.
VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" pabeigusi bedru remontu uz valsts galvenajiem un svarīgākajiem reģionālajiem asfaltētajiem autoceļiem jeb uz tiem autoceļiem, kuriem ir noteikta augstākā jeb A uzturēšanas klase, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.
VAS Latvijas autoceļu uzturētājs vienlaicīgi visā valsts teritorijā ir uzsācis bedru masveida remontu uz asfalta seguma valsts autoceļiem. Remontdarbi uz asfalta seguma ceļiem tiek veikti prioritārā secībā. Vispirms bedres tiks remontētas uz galvenajiem un svarīgākajiem reģionālajiem autoceļiem jeb uz tiem autoceļiem, kuriem ir noteikta augstākā - A uzturēšanas klase.
Krievijas pilsētā Ņižņijtagilā iedzīvotāji īpaši atraktīvi izcēluši bedres pilsētas ielās, radot "kapsētu" ar krustiem un sēru vainagiem, ziņo Krievijas mediji.
Finansējuma trūkums nedod iespēju īstenot visus nepieciešamos darbus, tāpēc kopējais valsts ceļu stāvoklis pasliktinās, piemēram, 2015.gadā no visiem valsts pārziņā esošajiem ceļiem 46% asfaltēto ceļu un 41,8% grants ceļu bija sliktā un ļoti sliktā stāvoklī, norāda VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) valdes priekšsēdētājs Jānis Lange.