Ņemot vērā nepatstāvīgos laika apstākļus un temperatūras svārstības, kad nakts stundās gaisa temperatūra ir zem nulles atzīmes, bet dienas laikā virs, bedres asfaltbetona segumā veidojas ļoti strauji - pat dažu stundu laikā. Ielu un tiltu bedru remonts notiek visu gadu, taču ziemā tiek labotas tikai avārijas bedres, informē Rīgas dome.
Pastiprināti bedres veidojās arī uz ielām ar grants segumu, tomēr uzsākt planēšanas darbus vēl nav iespējams, jo grants ielu segums vēl ir sasalis, tikai vietām ir atkususi virsējā kārta. Planēšana tiks uzsākta piemērotos laika apstākļos, kad grants ielu segums būs atkusis un izžuvis.
Šobrīd avārijas bedru novēršanai tiek pielietota aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģija. Tas nozīmē, ka bedre maksimāli tiek iztīrīta, nosusināta un ieklāts aukstais asfaltbetons. Avārijas remonta galvenais uzdevums ir novērst satiksmei bīstamas situācijas, lai veiktu kvalitatīvu bedru remontu, nepieciešama gaisa temperatūra, kas nav zemāka par + 5 grādiem.
Kopumā februārī Rīgā veikta seguma atjaunošana ielās 3 155 kvadrātmetru platībā, ieguldot 101 tūkstoti eiro. Rīgas domes Satiksmes departaments ielu un tiltu uzturētājiem uzdevis pievērst pastiprinātu uzmanību ielu seguma stāvoklim.