Īrijas zemo cenu lidsabiedrība "Ryanair" šajā ziemas sezonā nepiedāvās lidojumus no Rīgas uz Ķelni un Memmingeni Vācijā, aģentūrai LETA norādīja Rīgas lidostas pārstāvji.
Raidījumā "Spried ar Delfi”", ko vada Andris Auzāns, tikās Eiropas Parlamenta deputāts Vilis Krištopans, ceļotāja bloga “Sapņu medniece” veidotāja Alīna Andrušaite, Latvijas patērētāju interešu aizstāvības valdes loceklis Andrejs Vanags, lai diskutētu par jaunajām aviokompāniju regulām.
Igaunijas valdības mājaslapā publiskoti dokumenti par Latvijas un Igaunijas valdību 27. augustā Tartu notikušās kopsēdes rezultātiem. Tajos redzams, ka ir pieņemti konkrēti lēmumi, kas ļaus kāpināt kopējo Latvijas un Igaunijas konkurētspēju, ļaus Eiropas struktūrās vienotā frontē cīnīties par mūsu uzņēmēju interesēm, viņu pasargāšanu no pārmērīgās birokrātijas, ļaus intensificēt kopīgu darbu pie nākotnes tehnoloģiju megaprojektiem, ciešāk sadarboties enerģētikā un transportā.
Igaunija par investīcijām “airBaltic” nav teikusi gala vārdu, atbildot uz nra.lv jautājumu, apliecināja Igaunijas premjers Kristens Mihals (Kristen Michal). Igauņi ir lielākie mūsu aviokompānijas biļešu pircēji, atzīst satiksmes ministrs Atis Švinka (“Progresīvie”).
Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" nākamajā vasaras sezonā plāno sākt tiešos lidojumus starp Rīgu un Kauņu Lietuvā, aģentūru LETA informēja "airBaltic".
Latvija, tāpat kā Vācijas nacionālā aviokompānijā "Lufthansa", veiks līdzieguldījumu 14 miljonu eiro apmērā "airBaltic" pirms potenciālā akciju sākotnējā publiskā piedāvājuma (IPO), otrdien nolēma valdība.
Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" padomē par pagaidu padomes locekli iecelta AS "APF Holdings" padomes priekšsēdētāja vietniece Ruta Amtmane, bet par padomes locekli, kurš pārstāvēs Vācijas nacionālo aviokompāniju "Lufthansa", uz trim gadiem iecelts Aleksandrs Feierzengers, aģentūru LETA informēja Satiksmes ministrijā (SM).
“Svinot “airBaltic” 30. dzimšanas dienu, meklējam pašus pirmos pasažierus, kas lidoja ar mums pirmajā dienā – 1995. gada 1. oktobrī. Ja atradāties BT101 reisā no Rīgas uz Stokholmu vai pazīstat kādu, kas tāds bija, mēs labprāt ar jums sazinātos,” vēstīts uzņēmuma paziņojumā angļu valodā.
Latvija, tāpat kā Vācijas nacionālā aviokompānijā "Lufthansa", veiks līdzieguldījumu 14 miljonu eiro apmērā "airBaltic" pirms potenciālā akciju sākotnējā publiskā piedāvājuma (IPO), otrdien nolēma valdība.
Ministru kabinets 19. augustā apstiprināja likumprojektu, kas Latvijai ar Saūda Arābiju ļaus parakstīt nolīgumu par gaisa satiksmi. Līdz ar nolīguma noslēgšanu tiks radīts tiesisks pamats regulāru gaisa pārvadājumu veikšanai maršrutā Rīga–Saūda Arābijas galvaspilsēta Rijāda.
Rīga. Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka šonakt, 2025.gada 19.augustā, plkst.00:00 sāksies tās lielākā gada izpārdošana, VISĶERŠANA, kuras ietvaros tiks piedāvātas 650 tūkstoši biļešu par pievilcīgām cenām. Līdz 2025.gada 31.augustam visi airBaltic galamērķi ceļojumiem no 2025.gada oktobra līdz 2026.gada jūlijam būs pieejami par piecām vienvirziena cenām*, sākot no 22 EUR, 33 EUR, 44 EUR, 66 EUR un 95 EUR.
Konkursā uz Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" izpilddirektora amatu pašlaik palikuši trīs kandidāti, šodien intervijā Latvijas Radio sacīja satiksmes ministrs Atis Švinka (P).
Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" koncerns šogad pirmajā pusgadā strādāja ar 1,7 miljonu eiro zaudējumiem, salīdzinot ar 88,8 miljonu eiro zaudējumiem 2024.gada pirmajā pusgadā, aģentūru LETA informēja kompānijā.
Bijušais Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" valdes priekšsēdētājs Martins Gauss, kurš no amata tika atbrīvots šogad aprīļa sākumā, atalgojumā kompānijā šogad saņēmis 274 871 eiro, liecina viņa Valsts ieņēmumu dienestā iesniegtā amatpersonas ienākumu deklarācija, beidzot darbu.
Kas notiek ar mūsu transporta uzņēmumiem “Rail Baltica” un “airBaltic”? Uzņēmējs Ģirts Rungainis TV24 diskusijā “Kur tas suns aprakts?” sacīja, ka šobrīd Satiksmes ministrijā cilvēki nesaprot, ko viņi dara. “Rail Baltica” un “airBaltic” ir Latvijai stratēģiski svarīgi uzņēmumi, no kuriem nevajadzētu atteikties, bet domāt, ko darīt, lai tie varētu pastāvēt.
Uzņēmējs Ģirts Rungainis TV24 diskusijā “Kur tas suns aprakts?” salīdzināja Latvijas transporta uzņēmumus “Rail Baltica” un “airBaltic,” uzsverot, ka “Rail Baltica” ir Eiropas ģeopolitisks projekts, bet “airBaltic” ir pavisam cits pasākums – vienīgais veiksmīgi starptautiski konkurējošais Latvijas uzņēmums.