Sestdiena, 27.aprīlis

redeem Klementīne, Raimonda, Raina, Tāle

arrow_right_alt Vakara Ziņas

VAKARA ZIŅAS: Agnesei Zeltiņai investori nav nepieciešami

© F64

Aktrise Agnese Zeltiņa šonedēļ svinēja sava rotu zīmola «Soulstones» piecu gadu jubileju un jaunā veikala atklāšanu. Apvienojot savu lielisko spēju sabalansēt krāsu gammas un vēlmi nemitīgi mācīties un apgūt jaunas zināšanas uzņēmējdarbībā, Zeltiņa panākusi, ka viņas bizness zeļ un plaukst.

«Darboties uzņēmējdarbībā nav viegli. Esmu saskārusies ar izaicinājumiem. Ir ļoti rūpīgi jāplāno, ko un kā daru. Mēģinu visu laiku mācīties. Eju uz kursiem, lai papildinātu zināšanas uzņēmējdarbībā. Runāju ar cilvēkiem, kas ir uzņēmēji, un ļoti daudz lasu literatūru, kas saistīta ar biznesu. Lai darbotos uzņēmējdarbībā, ir jāstrādā ļoti ilgi un daudz. Es nezinu, vai darītu kaut ko citādāk nekā sākumā. Varbūt nebūtu pieņēmusi kādus riskantākus lēmumus. Iespējams, ka vajadzēja strādāt vēl vairāk!? Esmu lepna, ka neesmu piesaistījusi investorus. Savu uzņēmumu esmu izaudzējusi pati no pašiem pamatiem. Lai uzņēmums būtu veiksmīgs, ir vienkārši jāsaprot sava mērķauditorija. Jāražo labas kvalitātes produkts. Jāsaprot, kā produktu pareizi reklamēt un pasniegt klientiem,» par savu biznesu stāsta Agnese Zeltiņa.

Atgriežoties Latvijā pēc divu gadu prombūtnes, ko viņa pavadīja Itālijā, aktrise sāka palēnām veidot savu rotu zīmolu.

Par Itālijā nopelnīto naudu viņa izveidoja savu pirmo rotu kolekciju. Nebūdama droša, vai rotas būs pieprasītas, viņa neriskēja ņemt kredītus un īrēt dārgas telpas. Pakāpeniski augot klientu pieprasījumam, paplašinājās komanda, veikals, studija un rotu kolekciju daudzums. Zeltiņa nemitīgi īsteno jaunas idejas, veidojot krāšņas un interesantas rotas.