Tradīcija turpinās! Padomju valstī atļāva kritizēt. Daži tipi tika īpaši kritizēšanai algoti. Taču tā bija kritikas imitēšana. Nedrīkstēja kritizēt valsts iekārtu, politisko sistēmu, partiju. Drīkstēja kritizēt tikai kaut kādus maznozīmīgus risinājumus. Tā ir arī tagad. Dotais kungs regulāri kritizē kaut kādus sīkumus un nekad nav vērsies pret "otrās" republikas fundamentāli noziedzīgo iekārtu - kriminālo kapitālismu ar organizētās noziedzības brīvību, nesodamību.Latvijā masveidā zog jau 30 gadus. Nozagti miljoni ir ne tikai jubilejas aizsegā. Latvija, latvieši bez zagšanas vairs nav iedomājami. Vārdi "latvietis" un "zaglis" ir sinonīmi. Vai kungs to nezina? Vai kungs pirmo reizi tiekas ar zagšanu? Kritiķa tēlošana sīkumos noteikti ir amorāla izpausme. Sīkumu kritiķi nepelna nekādu cieņu. Viņi nevēršas pret nacionālo nodevību un nacionālo noziedzību. Viņu kritika ir pretīgs pseidopatriotiskums.
Tradīcija turpinās! Padomju valstī atļāva kritizēt. Daži tipi tika īpaši kritizēšanai algoti. Taču tā bija kritikas imitēšana. Nedrīkstēja kritizēt valsts iekārtu, politisko sistēmu, partiju. Drīkstēja kritizēt tikai kaut kādus maznozīmīgus risinājumus. Tā ir arī tagad. Dotais kungs regulāri kritizē kaut kādus sīkumus un nekad nav vērsies pret "otrās" republikas fundamentāli noziedzīgo iekārtu - kriminālo kapitālismu ar organizētās noziedzības brīvību, nesodamību.Latvijā masveidā zog jau 30 gadus. Nozagti miljoni ir ne tikai jubilejas aizsegā. Latvija, latvieši bez zagšanas vairs nav iedomājami. Vārdi "latvietis" un "zaglis" ir sinonīmi. Vai kungs to nezina? Vai kungs pirmo reizi tiekas ar zagšanu? Kritiķa tēlošana sīkumos noteikti ir amorāla izpausme. Sīkumu kritiķi nepelna nekādu cieņu. Viņi nevēršas pret nacionālo nodevību un nacionālo noziedzību. Viņu kritika ir pretīgs pseidopatriotiskums.
Hitrais teksts