Tā jau arī lielākā daļa med. Iestāžu dara. Bet, nu pašiem jau arī ir manuprāt pienākums vizīti atsaukt, ja kas mainījies.
Nu bet viņš sniedz it kā konsultācijas par samērā lielu piķi, taču tās vispārīgās gudrības konkrēti sasirgušajam neko nespēj dot. Tā tāda laika un naudas notrallināšana. Domāju, ka pacienti pārdomā pēdējā brīdī. Un vēl tas Covid un testēšanas u.t.t.
Meri-Meloni ... cik gan daudz mes būtu pazaudējuši ...
pilnigi piekritu tam,ka reģistrtūras nv sazvanāmas it sevišķi,ja japiesakās uz kompjuteri,vai citām pieprasitām prceduram,tapat ,lai atsauktu,pats interesantakais ir ,ka telefons ir15-20 min aiznemts,tad neviens neceļ lausuli,pēc laika atkal aiznemts,rakstu pec pieredzes Stradini
Nu jaaaaa no siles izmests,tagad kreņķīgs,ka nauda tā baigi nenāk.... un vispār savas stulbības lai patur pie sevis,nevis visur bāžās iekšā ....brauc un ārstē savus tautiešus,kam vairāk vajag palīdzību,nevis te mācīs visus kā dzīvot!Paši zinām!
Es nedomaju ka musu ka komentetaju kultura ir tik zema limeni nu tas ir nozelojami ka mes neprotam komunicet izteikt savu viedokli mierigi bez indes
Vai viņš tiešām ir tik stulbs vai tikai izliekas? Dažreiz, lai sazvanītu reģistratūru, paiet vai puse no dienas. Lai atteiktu vizīti, tāpat. Ja jau baigi grib to darbu organizēt, lai reģistratūras darbinieki pāris dienas pirms nozīmētās vizītes laika paši piezvana, atgādina vai pārjautā! Tā būs ērtāk un vienkāršāk visiem.
Laikam sen neesi bijis med. iestādēs. Tevis pieminēta prakse jau sen strādā un šad tad derētu raksu izlasīt pirm komentēt.