Komentāri: Rīdzinieks brīdina par stundas biļeti sabiedriskajā

Alex Egers

Es visu laiku par to rakstu jau no paša šo e-talonu ieviešanas brīža. Nu nav šis e-talons draudzīgs lietotājiem. Tā kā es neregulāri to izmantoju, tad es aizmirstu cik man braucienu ir palicis. Un iedomājamies šādu situāciju (es dzīvoju netālu no Vecāķiem) - iekāpju autobusā - tas verķis rēc un mirkšķina sarkano aci - tātad man vairs nav palicis neviens derīgs brauciens! Ko darīt? Jāpērk pie autobusa šofera biļete pa 2 eiro - bet man nav skaidras naudas! Ir tikai bankas karte - šoferis to neņem! Un apkārtnē nav ne bankomātu, ne Narvesen kiosku, kur to var nopirkt! Tuvākā vieta ir 2 autobusa galapunkts Vecmīlgrāvī - tas ir 8 pieturas kājām! Ir mobilā aplikācija RMS-info, bet, diemžēl manā tālrunī tā nedarbojas. Nepieciešama NFC. Apburtais loks!

25.okt 2019 Atbildēt
Jautrīte Židele

Arī man gadījušās līdzīgas nebūšanas. Pirmkārt jau pērkot nezinu cik braucieni ir reäli iekšă. Par cik braucieniem samaksāju atceros gan, kas man to garantēt? Čeks arī tiek saglabāts. Lietoju Wi- fi internetu. Ja tanī brīdī dodos pie ārsta, un nokavēju savu laiku.Tad pēc laika braucot man pavisam nav skaidrs cik braucienu ir, vai e-talons ir pilns. Reiz pērkot e- talonu pie vadītāja, no rīta no 5 £ nebija ko izdot. Vadītājs lika izkāpt.

26.okt 2019 Atbildēt
Anita Grīnberga

Vadītājiem ir 20 euro maiņas nauda. Neviens vadītājs neliks izkāpt pasažierim. To dara kontrolieri, ja nav biļetes.

26.okt 2019 Atbildēt
Anita Brasa

Paldies par brīdinājumu. Man līdzīga situācija ir bijusi vairākkārtīgi, bet nečekoju, mierinādama sevi, ka tā jau nevar būt un droši vien pati kaut kur kļūdījos. Turpmāk stingrāk uzskaitīšu, kā darbojas mana Rīdzinieka karte

27.okt 2019 Atbildēt

Komentēt