Es nezinu, kaa Latvijaa? Uk tu vari piikstinaat simts reizu. Nonems tik vienu reizi. Tas ir uzstadits sistema. Ja tu pikstinasi 3 reizes, bet ar zinamu intervalu, tad nonems gan. Vienkarsi seko lidzi savai naudai sava internetbanka! Sazinies ar banku, viniem ir janokarto visas siis problemas! Vienmer prasi ceku par jebkuru pikstienu aparataa! Tas ir pieradiijums, ko banka neskaidribu gadijuma nems vera, un atbildigas personas tiks sauktas pie atbildibas!!!
Arzemees taada situacija nav pielaujama ka klienta karte noklust paardeveeja rokaas, restoranos kur ar karti var norekinaties ari karti neviens nedod viesmiilim, lai tas aiznes kkur to un nonem naudu, visur tiek pienests terminaalis pie klienta, jo pirmais variants ir vnk elementaari nelikumiigs.
tb ja terminalis nav parneesaajams tad klientu paludz aiziet liidz kasei...
Rakstelī iekļauta produktu izvietošana...
tad par ko ir raksts? Nekas nenotika!
Pēc tādas replikas (ka visa alga tiek noņemta), arī Kārlis būtu DUSMĪGS palicis. NESAPROTU, par ko raksts, jo nekas, taču, nenotika, un čekā ir redzams, par ko nauda iekasēta.
maksajuma kartei jabut vienmer pie kartes lietotaaja... terminalis ir tas kuram ir jaabuut parvietojamam ja ir taadi apstakli ka klients nevar ieklut veikalaa dazhadu iemeslu deel... ka piemeram shoreiz - nakts stundaas... tad kad tu savu karti iedod kadam, loti elementari var nozagt tavus kartes datus... kartes nr deriguma terminu v uzv un aizmuguree CVC kodu un tad brinisies kur nauda pazuud... lai nozagtu datus pietiek ar kameru, paspiidini abas kartes puses un viss... ne vienmer un visur online ir vajadzigs ievadiit arii adresi, pietiek ar kartes datiem, lai nonemtu naudu...
shai situacijaa ne pardeveejai jaadusmojas butu bet klientam, ka vina karte hz kur aizceljo...