labu latviešu gudrais bērns ļoti adekvāti reaģejis uz debilu skolā uzdotu figņu==
bērni --sevišķi gudrākie ļoti lielu riebumu izjūt pret to debiluma gaisotni ko rada ""skolas prasības""... gudrs bērnelis nespēj sevi kā pribambasu skolai pozicionēt --- gudrie muito un zaimo debilu ''obligāto"" ''mācibu saturu"" un izdara savus secinājumus
Skolotājas iecerētais ((?????)) pavisam krasi atšķirās no realitātes.....!!!!
Padomju skolnieki zināja ka kopš seniem laikiem skolotāji ir bijuši un uz priekšu arī būs tikai vergi kas izsniegti jaunatnei uz laiku == Skolotājs nav un nedrīkst būt ''autoritāte"" -- Skolotāja iecverētais ir figņa -- -- Arī šodien ir tikai ''priviliģets vergs"" kuram nav atļauts zombēt brīvu personu un ''programmēt biorobota uzvedību""--viņam ir cits uzdevums -- sniegt "" faktu materiālu un informāviju pārdomām"" un "'paradīt pārdomu metodiku daudzveidību""
Komentāri: Šī skolēna domu lidojums, pildot skolā uzdoto, liks pasmaidīt
labu latviešu gudrais bērns ļoti adekvāti reaģejis uz debilu skolā uzdotu figņu==
bērni --sevišķi gudrākie ļoti lielu riebumu izjūt pret to debiluma gaisotni ko rada ""skolas prasības""... gudrs bērnelis nespēj sevi kā pribambasu skolai pozicionēt --- gudrie muito un zaimo debilu ''obligāto"" ''mācibu saturu"" un izdara savus secinājumus
NON SHOLAE , SED VITAE DISCIMUS
Skolotājas iecerētais ((?????)) pavisam krasi atšķirās no realitātes.....!!!!
Padomju skolnieki zināja ka kopš seniem laikiem skolotāji ir bijuši un uz priekšu arī būs tikai vergi kas izsniegti jaunatnei uz laiku == Skolotājs nav un nedrīkst būt ''autoritāte"" -- Skolotāja iecverētais ir figņa -- -- Arī šodien ir tikai ''priviliģets vergs"" kuram nav atļauts zombēt brīvu personu un ''programmēt biorobota uzvedību""--viņam ir cits uzdevums -- sniegt "" faktu materiālu un informāviju pārdomām"" un "'paradīt pārdomu metodiku daudzveidību""
Komentēt