pirms gadiem 30desmit91majā!pēc krieviem mani ikarus taranē uz deglava tilta,iespiež,es ar minsku minos,jūtu ka speciāli mauka aizbrauca un man nolija auksti sviedri!ja jevo mamu iebal visos veidos!ceru ka jau miris kroplis!es no sākuma nesapratu,sapratu ja kas ta viņam zem riteņiem!
vecaiem auto šoferiem es domāšu,ka tas biji tu!nervi nodos!es neesmu vienīgais,kuru tas pidars tarinējis!tas arī varbūt 93!smadzenēs tapat būs insults!sults!ts!sults!insults!
Uz Alojas / Valdemara ielas gājeju perejas 6.11.,trešdien pl.15.30 agresīvs velobraucējs notrieca vecāku gājēju un aizbēga Tomsona ielas virziena (21.vsk.) pametot cietušo Pusaudzis, latv.apm.16g,tumša mugursoma ,gaiši apavi, bikses.Velosipēdi tiešām var uzrasties atri un nemanāmi, tāpēc vinu pašu kā neaizsargātāko drošībai visos krustojumos, pārejās, pagriezienos jāiebrauc lēnām. Pārejās taču jāstumj pie rokas ? TAČU Ŗīgā pāri gājēju pārejām, pa trotuāriem daži brauc mežonīgā ātrumā. Tam kaut kā jadara gals, diemžēl nekur gadiem nemanu, ka policijas ,kuru mums gana daudz, būtu uz ielās un sekotu notiekošajam.
Ja Tu nespēj sekot līdzi satiksmei 50 m ap savu auto uz visām pusēm, tad Tev nav jāsēž pie stūres.
Tu, Arni Eicēn ,Izguli dzērumu ! Automašīnai var saplīst bremzes, vadītājs gar loga stenderi var neieraudzīt ,kādu kurš tīšām skrien zem mašīnas , jo tam skrējējam taču ir priekšroka .Autovadītājs nav vēzis ,vēzim katra acs skatā uz dažādām pusēm . autovadītājs skatoties pa labi nepaspēj ieraudzīt , to stulbeni no kreisās puses , kurš domā ka priekšroka dod nemirstību, Pārliecinies vai autovadītājs Tevi redz un ir apstājies un tad lien uz ceļa par kuru autovadītājs maksā ceļa nodokli. Un neaizmirsti ka ir tādi bagāto dēliņi ,kuri brauc narko reibumā , un viņiem pie pakaļas ,ka Arnis sķērso gājēju pāreju .
PS. Pats es gan braucu ar mašīnu un velosipēdu ,gan eju ar kājām . un tāpēc zinu ko kurš dara .
Ja pasekojam līdzi CSN, tad ir atļauts pārbraukt gājēju pāreju, bet ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju ātrumu. Pa ietvi atļauts braukt ar velo tikai un vienīgi intensīvas satiksmes vai laikapstākļu dēļ, kad pa ielu nav droši pārvietoties un atkal-ar gājēju ātrumu un gājējiem uz ietves ir priekšroka. Ja kādam ir kas sakāms par velo, tad sākumā jāpalasa CSN 200.pants, kur viss ir sarakstīts par velo atrašanos kopējā satiksmē.
Sakssim ar to ka velo braucejam nav prieksroka uz gajeju ietves - bet prieksroka ir gajejiem ...savukart auto vaditaja nevareja palaist ritenbrauceju jo vins taja bridi neatradas pie krustojuma bet pielidoja klat liela atruma kad masina jau sakusi griezties . Tā ka sai gadijuma ritenbraucejs nesekoja situacijai uz ielas iun neivelejas pareizu atrumu ...
Un svētā, nevainīgā autovadītāja, protams, nav ne pie kā vainīga. Tipisks autovaditajus debilicus viedoklis. Diemžēl daudzi autovadītāji pārāk bieži neuzskata trotuāra šķērsošanu par krustojumu-šeit arī problēma rodas. Velosipēdistam, kurš šeit ar nav bez vainas, jebkurā gadījumā uz trotuāra ir vairāk tiesības kā automašīnai, jo autovadītājam šķērsojot trotuāru defaultā ir jālaiž jebkas, kas pārvietojas pa to, tur pat nav ko apspriest. Pats, starp citu, pa pilsētu pārvietojos ar abiem- ja nekas nav jāved un braucu viens tad ir velo. Ir stulbi un bezatbildīgi pret vidi un apkārtējiem braukt, piemēram, uz darbu vienam pašam no Purvciemā uz centru vai tml ar auto, tikai tāpēc, ka tizls vai slinks. Bet tā kā mums vēl nav izslimota padomju- auto pilsētā ir kruta sindroms, tad visi sēž korķos kam nebūtu jābūt un piesārņo gaisu ko paši elpo..