Vajadzētu skolās bērniem bioloģijas stundās vēl rūpīgāk izskaidrot, kāpēc ieelpota narkotika vai vienkārši jebkuras līmes/indes/u.c. tvaiki var būt nāvējoši, un kāpēc apēsta vai iešpricēta narkotika ne uz reiz, bet tikai paildzinās mokas. Ja izdzīvos. Vajag paskaidrot, kas ir tā sauktā "aknu barjera". Es domāju, ka narkologs Jānis Strazdiņš to visiem varētu izstāstīt kādā plašākā rakstā par šo tēmu.
Vajadzētu skolās bērniem bioloģijas stundās vēl rūpīgāk izskaidrot, kāpēc ieelpota narkotika vai vienkārši jebkuras līmes/indes/u.c. tvaiki var būt nāvējoši, un kāpēc apēsta vai iešpricēta narkotika ne uz reiz, bet tikai paildzinās mokas. Ja izdzīvos. Vajag paskaidrot, kas ir tā sauktā "aknu barjera". Es domāju, ka narkologs Jānis Strazdiņš to visiem varētu izstāstīt kādā plašākā rakstā par šo tēmu.
šim zēnam šķiltavas nebija vienīgā apreibināšanās,tur bija daudz vairāk.