Tiešām diezgan jocīgi izklausās, ka "pārdevējai" murgs liekās apmācības klientu apkalpošanā.
Biju Beniluksa veikalos un līdz ko pārkāp pār slieksni, tevi sagaida kā pašu firstu , mpiedāvā , rāda, runāfranciski, vāciski , flāmiski un angliski, Prieks, vis sapakots ātri un pavada līdz durvīm. Tur ir daudz mazu bodīšu. Puie mums slāvu kultūra Rīgā Rēzeknē, Liepājā, Daugavpilī.
Diemžēl daudziem tirdzniecības darbiniekiem vajadzētu iziet klientu apkalpošanas kursus,dažiem pat katru dienu,pirms darba uzsākšanas,jo ļoti bieži ir tāda sajūta,ka pārdevējs jums dara lāča pakalpojumu un ir gandrīz vai Dievs..
Ar tādu attieksmi,kā autoram,labāk darbu meklēt tur,kur nav saskarsme ar cilvēkiem..
Tādu apmācību ieteicams veikt arī mazpilsētu veikalos.. citādi, ja mājās tas nav iemācīts, tad, arī darba vietā uzvedība un attieksme no vairuma apkalpojušā peronāla ir vienkārši graujoša.. Nerunāju par pamatiedzīvotājiem..tas ir skaidrs - neapmācīti..infantīli..bet, veikalos tomēr apmācībai būtu jābūt...vismaz elementārā pieklājības normu ievērošanā.. un..varētu jau teikt, ka jaunatnei..bet..nē.. ne tikai jaunatnei.. diemžēl..
kapec nemineja tiesi kur sis veikals atrodas ne jau visur vaditaji ir monstri skaidrs ir viens si vaditaja iet pari likiem ir tada suga
Iziet apmaaciibu klientu apkalposhanaa,taa ir njirgaashanaas par darbinieku? Manispraat,vismaz Riigaa,daudzos veikalos taadu apmaaciibu vajadzeetu ieviest! Ja notiek apmaaciibas,piemeeram,zivju apstraadee un tirgoshanaa,kaapeec nevar apmaciit darbaa ar pirceejiem?!