Komentāri: "Ņirgājas par cilvēkiem!"; bijušais darbinieks brīdina par kādu vietējo uzņēmumu

Inara Lace

Iziet apmaaciibu klientu apkalposhanaa,taa ir njirgaashanaas par darbinieku? Manispraat,vismaz Riigaa,daudzos veikalos taadu apmaaciibu vajadzeetu ieviest! Ja notiek apmaaciibas,piemeeram,zivju apstraadee un tirgoshanaa,kaapeec nevar apmaciit darbaa ar pirceejiem?!

27.mai 2019 Atbildēt
Ventuks

Tiešām diezgan jocīgi izklausās, ka "pārdevējai" murgs liekās apmācības klientu apkalpošanā.

27.mai 2019 Atbildēt
pēteris

Biju Beniluksa veikalos un līdz ko pārkāp pār slieksni, tevi sagaida kā pašu firstu , mpiedāvā , rāda, runāfranciski, vāciski , flāmiski un angliski, Prieks, vis sapakots ātri un pavada līdz durvīm. Tur ir daudz mazu bodīšu. Puie mums slāvu kultūra Rīgā Rēzeknē, Liepājā, Daugavpilī.

27.mai 2019 Atbildēt
Evija Jankovska

Diemžēl daudziem tirdzniecības darbiniekiem vajadzētu iziet klientu apkalpošanas kursus,dažiem pat katru dienu,pirms darba uzsākšanas,jo ļoti bieži ir tāda sajūta,ka pārdevējs jums dara lāča pakalpojumu un ir gandrīz vai Dievs..

27.mai 2019 Atbildēt
Evija Jankovska

Ar tādu attieksmi,kā autoram,labāk darbu meklēt tur,kur nav saskarsme ar cilvēkiem..

27.mai 2019 Atbildēt
Dabas Draugi

Tādu apmācību ieteicams veikt arī mazpilsētu veikalos.. citādi, ja mājās tas nav iemācīts, tad, arī darba vietā uzvedība un attieksme no vairuma apkalpojušā peronāla ir vienkārši graujoša.. Nerunāju par pamatiedzīvotājiem..tas ir skaidrs - neapmācīti..infantīli..bet, veikalos tomēr apmācībai būtu jābūt...vismaz elementārā pieklājības normu ievērošanā.. un..varētu jau teikt, ka jaunatnei..bet..nē.. ne tikai jaunatnei.. diemžēl..

27.mai 2019 Atbildēt
jokis

kapec nemineja tiesi kur sis veikals atrodas ne jau visur vaditaji ir monstri skaidrs ir viens si vaditaja iet pari likiem ir tada suga

28.mai 2019 Atbildēt

Komentēt