Komentāri: Pircēja sašutusi par notikušo IKEA veikalā Rīgā

Fra

viņiem veikalā vajadzēja tikai paturēt preci līdz cilvēki atrastu citu transportu. Tā vietā paši tie neprašas no tā veikala taisa farsu un vēl paši raksta komentārus it kā citu lasītāju vārdā.

27.feb 2019 Atbildēt
Fra

domāju, ka vajag tā riktīgi "piepirst" tos nejēdzīgos veikalus, kurā tik bezjēdzīgi darbinieki

27.feb 2019 Atbildēt
Agita Kiršfelde

Pārdevēji un konsultanti tiešām izcili nelaipni,mes arī nevarējām tādēļ

nopirkt virtuves mēbeles.

27.feb 2019 Atbildēt
Marura Bosa

Pircēju ievērībai!!!

Pirms dodaties uz veikalu pēc iekārotās preces, lūdzu izmēriet preces izmērus!!! Ja iegādājaties preci, tad esat droši, ka varat to ievietot savā transpota līdzeklī. Ja neesat pārliecināts, mērie t vēlreiz!!!!! Ne velti ir sakamvārds "7x nomērīsi, tad griez." Un nav ko savas negācijas uzvelt veikala darbiniekiem. Laipni lūgti veikala apmeklētāji, "Enu dienās " iejūtieties pādrevēja lomā, un tad izsakiet savas pretenzijas, ja kas nepatīk. Vēlu veiksmi!!!!") Un būsim pozitīvi, saprotoši. Cienīsim gan sevi, un arī citus! Lai veicas!!!

27.feb 2019 Atbildēt
Ieva Gineika

nu gan pārsmējos! :D Izlasot pirmo teikumu, pārņēma neizpratne... Kā varētu izmērīt kāroto preci pirms došanās uz veikalu? :D Tālāk jau vispār ...bla, bla, bla... atradies pircēju komandētājs :D

28.feb 2019 Atbildēt
saprge atbilde Ieva Gineika

IKEA visām precēm (iepakojumiem) ir norādīti gabarīti, tikai jāpalūr ikea.lv

2.mar 2019 Atbildēt
Madara Ikerte

žēl ka politika neļauj pardevejiem sīūdzēties par klientu nelaipno attieksmi ari

28.feb 2019 Atbildēt
Inese Saulīte

Piekrītu. Un ko jūt tā kasiere lielveikalā kasē,apkalpojot mūžīgās rindas,ko tik pa garo dienu nenākas noklausīties. Būsim savstarpēji laipni,tad arī viss notiks!

28.feb 2019 Atbildēt
Dienlilija

Darbinieku trūkuma dēļ ņem darbā jebkuru nejēgu, kam nu liekas, ka lielā amatā ticis un nevis dara savu darbu, bet zīmējas. Un ar menedžmentu ir slikti, jo darbinieki atspoguļo attieksmi pret pircējiem, kādu saņem no vadības pret sevi.

28.feb 2019 Atbildēt
Tuudalu Cuuka

Man gan šķiet, ka tā pircēja ir viena diezgan pastulba tūdalu aita!

1.mar 2019 Atbildēt
Kaspars Namsons

Ja atsaka, tas vel nav iemesls nelaipniibai... Ja transporta nav tad ko? Zinu vienu lielu veikalu kur shoferis viens un gribedams nevar visiem izdabat un alga ar shim bija nekaada, tiem veikaliem nav savu shoferu, tiek algotas firmas kas to visu piegadi organizee, bet ja nav shoferu, tad veikalam nav ar ko piedaavaat. Uzglabaat kko veikalaa ar pasvaki, jo viniem nav taadu noliktavu, ir tikai pienemshanas punkts un tas viss muuzhiig aizkrauts, censhas visu pa taisno uz zaali izvest pec pienemshanas, bet kur gan zaalee glabaat klientu preces kuras gaida piegaadi.

2.mar 2019 Atbildēt
Kaspars Namsons

Gribeju teikt nav iemesls pieshuut nelaipniibu

2.mar 2019 Atbildēt

Komentēt