Kāda jēga rakstīt ja netiek nosaukts ne veikals,ne kasieres vārds,ne kad tas ir noticis?
Galvenais - ir pasūdzējusies. Pati jau atbildēt neko nevarēja.
Tādas klientes no veikaliem ārā jādzen ar kāju spērieniem!
Vai nu tu esi pārdevējs vai apsargs kam dzīvē ir mēsls un tu vienīgi vari pateikt savas domas aiz cūkas vārdā jo tu esi cūka
Kāpēc neesmu redzējusi rakstu par klientu pretīgo uzvedību veikalos? . Atnāk pircējs kam kāds sabojājis noskaņojumu, noliek veikala darbinieku zemāk par zemi, bet darbiniekam ar smaidu sejā visā jāklausās, ja nē tad tiks izvazāts pa visu inetu...
Paturiet savu viedokli pie sevis jo kasieri domas visiem poh
Atkal, nevis konkrēti-kur,un kas,bet kāda,kaut kur,kaut kad,kaut ko teica.
nu bet ko tu sagaidi? datu aizsardzība