Komentāri: Kliente pastāsta, cik briesmīgu komentāru viņai izteikusi pārdevēja veikalā Latvijā

Atkal, nevis konkrēti-kur,un kas,bet kāda,kaut kur,kaut kad,kaut ko teica.

27.feb 2019 Atbildēt

nu bet ko tu sagaidi? datu aizsardzība

28.feb 2019 Atbildēt

Kāda jēga rakstīt ja netiek nosaukts ne veikals,ne kasieres vārds,ne kad tas ir noticis?

28.feb 2019 Atbildēt

Galvenais - ir pasūdzējusies. Pati jau atbildēt neko nevarēja.

28.feb 2019 Atbildēt

Tādas klientes no veikaliem ārā jādzen ar kāju spērieniem!

1.mar 2019 Atbildēt

Vai nu tu esi pārdevējs vai apsargs kam dzīvē ir mēsls un tu vienīgi vari pateikt savas domas aiz cūkas vārdā jo tu esi cūka

2.mar 2019 Atbildēt

Kāpēc neesmu redzējusi rakstu par klientu pretīgo uzvedību veikalos? . Atnāk pircējs kam kāds sabojājis noskaņojumu, noliek veikala darbinieku zemāk par zemi, bet darbiniekam ar smaidu sejā visā jāklausās, ja nē tad tiks izvazāts pa visu inetu...

2.mar 2019 Atbildēt

Paturiet savu viedokli pie sevis jo kasieri domas visiem poh

2.mar 2019 Atbildēt

Komentēt