Komentāri: "Jūs strādājat jeb "na haļavu" naudu saņemat?" - kliente neizpratnē par "Latvijas Gāze" rēķinu

Janina Dzerve

Pamatots aizrādījums Latvijas Gāzei.

23.dec 2018 Atbildēt
Inese Lude

Tas pats - poliklīnikai MFD "Dziedniecība" . Numurs 67131313. Reģistratūra. Piezvani un nesteidzīgi klausies mūziku, "kamēr visi operatori ir aizņemti", līdz beidzot meitene atsaucas un paziņo, ka pie minētā ārsta visi numuriņi pilni, lai zvanu atkal ceturtdien. Protams - tas pats, klausies mūziku un maksā. Labi, ka pie ārsta tiku. Bet man neliekas normāli, ka šādās publiskās apkalpošanas iestādēs kā gāze, poliklīnika u.c., kur cilvēks nezvana izklaides pēc, ir paaugstinātais tarifs.

23.dec 2018 Atbildēt
Aivars Gedroics

"Strādājiet" ir pavēles izteiksme, īstenīgas izteiksmē būs "strādājat"! Un "jeb"ir ekvivalence, disjunkcija ir "vai". Bez tam, nosaukums "Ļatvijas Gāze" ir lokāms !!! Kāds idiots šai portālā par adminu strādā???

23.dec 2018 Atbildēt
pēteris

STRĀDĀT== STRADAĶ!!! . VIŅI ZARAZAS SRĀDAĶ TEV LIEK.

Latviski- veikt darbu!

23.dec 2018 Atbildēt
Niks Luika

maz gan esi gaidījusi... es gaidiju ap 40 min 1majā reizē un tad otrajā ap 30min... un tad man tas bardaks apnika..un uzrakstiju meilu... tur ar atbilde bija jāgaida menešiem

23.dec 2018 Atbildēt
Viktors Buls

Interesanti kāpēc Līga neizvēlas lētāku telefonsakaru operatoru, bet izsaka pārmetumus Latvijas Gāzei? un visticamāk ka viņa šeit vēl apzināti melo, jo nepārstāv rūpniecisko patērētāju, bet kā individuālais lietotājs ir zvanījusi GASO...

12 eirocenti minūtē un viss Līgai notiekās, jo ir izvēlējusies "lētos" mele2 pakalpojumus... būtu izvēlējusies "dārgā" lmt tarifu plānu brīvība, nemaksātu neko... bet skopais jau vienmēr maksā vairāk...

23.dec 2018 Atbildēt
Jans Meķis

Šitādu viktoru dēļ arī esam tādā pakaļā, kādā esam. Man kā klientam ir pilnīgi vienalga, kā kurš tautas aplaupītāju un izsaimniekotāju kantoris ir pārdēvējies vai sadalījies. Pietiek jau ar elektriķiem - kad maksāt, tad vieni sūta rēķinus, kad kaut kas notiek ar elektrību, tad "nē, mēs par to neatbildam, zvaniet sadales tīklam". Kad piezvani sadales tīklam, tad nevis atbild, kas noticis, bet ilgi tērpina: kas tu tāds, no kurienes zvani, kāds tavs personas kods, kāds līguma numurs ("nē, tas nav mūsu līguma numurs, tas ir elektrum numurs"). Nemaz nerunājot par to, ka katrā kantorī pa 5-10 minūtēm jāgaida, kamēr kāds atbildēs uz zvanu.

23.dec 2018 Atbildēt
Viktors Buls atbilde Jans Meķis

šādi Jani to vien māk, kā spamot un savā stulbumā vietā vainot citus... vai līdz Janu smadzenēm nenonāk mans teiktais, ka samaksu par zvanu šajā gadījumā iekasē "lētais" mobilo sakaru operators, nevis tas, kam zvan adresēts? vai stulbie Jani nespēj manā tekstā izlasīt, ka ir mobilo sakaru operatori, kuri par šādu zvanu savienojumiem naudu neiekasē?

ja Janiem un Līgām patīk publiski lielīties ar savu stulbumu, viņi to var darīt, bet nevajag savas problēmas ar savu bojāto elektroaparatūru novelt uz elektrības piegādātāju...

vai tiešām stulbeņiem ir grūti paņemt rokās līgumu un apskatīties atbildības robežu, pirms nevajadzīgi tērēt savu un citu laiku?

23.dec 2018 Atbildēt
Jānis Bērziņš atbilde Viktors Buls

Tādi viktori jau savā stulbumā nesajēdz, ko klientu apkalpošanas centru pieslēguma numuru un to cik daudz vai maz būs jāmaksā uz tozvanot izvēlas tikai un vienīgi pats uzņēmums.

Tādi viktori sajūsminās, ka maksājot padsmit līdz pat 60 eiro mēnesī viņi pāris reizes gadā var ietaupīt pāris eiro par zvanu uz kāda nekaunīga pakalpojumu sniedzēja telefonu.

Un visbeidzot tādi viktori pat nezin, ka pat viņu superdārgie mobilo sakaru operatori iekasē maksu par zvaniem- iesaku pamēģināt piezvanīt uz Lattelecom klientu apkalpošanas tālruni, Rīgas pilsētbūvnieka informatīvo tālruni, CSC Telecom klientu apkalpošanas tālruni, Jelgavas novada komunālo pakalpojumu klientu apkalpošanas numuru, Viasat klientu atbalsta numuru, Latvijas Dzelzceļa uzziņām vai pat tikai uz Veselības Centru Apvienības numuru.

24.dec 2018 Atbildēt
Viktors Buls atbilde Jānis Bērziņš

un atkal nākamajam mucā augušajam un pa spundi barotajam:

savienojuma maksu ar konkrēto numuru iekasē vai neiekasē debīlo ļaužu izvēlētais sakaru operators un ja tādas lietas neizdodas saprast, tad ar steigu uz savam līmenim atbilstošu palīgskolu, kamēr jūsu savēlētā valdība pēdējās nav slēgusi...

savādāk jau apnikuši plānprātiņi, kuri par nestrādājošu gludekli zvana latvenergo...

24.dec 2018 Atbildēt
Jānis Bērziņš atbilde Viktors Buls

Atkārtoju vēlreiz, to vai un kam būs jāmaksā par zvanu izvēlas tikai un vienīgi pakalpojuma sniedzējs, ja vēlas tad nav jāmaksā zvanot no jebkura Latvijas operatora pieslēguma, ja vēlas, tad būs bezmaksas zvani tikai no īpaši ekskluzīviem pieslēgumiem, ja vēlas, tad jāmaksā būs pilnīgi visiem. Bet ja ir īpaši nekaunīgs, tad būs jāmaksā par to, ka tu gaidi kamēr tie nejēgas pacels klausuli, lai atbildētu uz tavu zvanu. Tādiem kā tev vajadzētu sākt iekasēt maksu arī par stāvēšanu lielveikalu rindās, pie iebrauktuvēm stāvvietās utt.

24.dec 2018 Atbildēt

Komentēt