Varu teikt ka Kuldīgā cepuri nost jo apkalpo bez problēmām.Nau nekādu domstarpību pret viņu darbu , darbs ir darbs
Ha, jūs vēl neesat Valmierā bijuši....
Man ir priekšlikums--gluži kā daudzos internetveikalos vai valsts iestādēs ,kur sarunas tiek ierakstītas un tiek izmantoti darbienieku pieklājības bonusi līdz pat darbinieku atlaišanai pret rupju izturēšanos pret klientu--arī CSDD teh .apskatu punktos nepieciešams ieviest klientu atsauksmju lapu ,tabulu iekļautu oficiālajā teh .apskates lapā ,ko būtu pienākums aizpildīt katram ,kurš iet teh .apskati...teiksim .tā .par katru darbinieku būtu skaidrs--klients apmierināts ar attieksmi vai nē..taču kā ar teh.punkta vadību?? ja negatīvo atsauksmju skaits pārsniedz kādu ""kritisko masu"",tad vadītājs tiek atlaists automātiski ..
Būtība ir tāda ,ja kādam iedod sīku varu ,tad tas iedomājas sevi par karali...kāds sūda apskates darbinieks nedrīkst ar savu uzvedību bojāt citiem garastāvokli un nervus--ne viens nav paskaitījis un analīzējis ,cik šādu darbinieku uzvedība noved aizbraukušo līdz avārijas stāvoklim uz ceļa..negatīva attieksme pret braucēju ir ceļu drošības krasa samazināšana ..tad par ko atbild CSDD ?? Par drošu braukšanu ??vai kā ??
Arī Bauskā ir ļoti laba attieksme, paldies zēniem!
Vai tikai par "pasaules nabu" sevi nav iedomājies autors?
Diemžēl arī Madonā ir tāda pati attieksme pret klientiem. Visiem jābrauc uz Jēkabpili, tur attieksme pret cilvēkiem pašā augstākajā līmenī.
Protams, protams, arī Jēkabpilī saskāros ar plānprātīgu rupekli. Vien pret viens, līdzīgi kā šajā rakstā. Tikai atšķirībā no šī cilvēka, neatradu sev brīvu laiku, lai visiem izstāstītu savu stāstu. Bet varu apgalvot, ka attieksme bija pretīga, kaut arī tehnisko izgāju bez aizrādījumiem. Bet tāda situācija bija vienreiz, visas iepriekšējās reizes par Jēkabpili nevaru sūdzēties.