Komentāri: Apmeklētāju satriec notiekošais kādā kafejnīcā Rīgā

DžiugasHouse

Labdien cien.kliente!

Paldies par to, ka veicāt novērojumu konkrētajā kafejnīcā.

Neskatoties uz to, ka Džiugas House pārdevējiem ir

- veiktas darba veikšanas, darba ētikas instrukcijas,

- visi pārdevēji ir nodrošināti ar visu nepieciešamo aprīkojumu preces izsniegšanai (kūku lāpstiņas, vienreizējās lietošanas cimdi, standziņas preces ņemšanai utt);

kā arī pārdevēji zina, ka viņi

- tiek novēroti video novērošanas kamerā (kā viņi veic pārdošanas procesu),

- ka viņiem mēdz būt slepenie pircēji, kas pēc tam mums, administrācijai, ziņo par katra pārdevēja darbu;

pieļaujam, ka ir notikusi kāda cilvēciska darbības procesa kļūda.

Protams, mēs vēlreiz veiksim darba ētikas un noteikumu ievērošanas pasākumus ar savu personālu!

Mēs esam Jums pateicīgi par veikto novērojumu, un lūdzam sazināties ar Džiugas House administrāciju, lai precizētu konkrētā pārdevēja vārdu (visiem ir vārda zīmes), vai, ja Jūs tam nepievērsāt uzmanību, precizētu Jūsu veiktā pirkuma laiku, lai mēs varam noteikt, kurš pārdevējs Jūs apkalpoja.

Labprāt kompensēsim Jums radušās neērtības!

Paldies par Jūsu aizrādījumiem un novērojumiem, mēs tos augstu novērtējam!

Ar cieņu,

Džiugas House administrācija

29.okt 2018 Atbildēt

Komentēt