Komentāri: Soctīklos izceļas tracis par dzejoli, kas atrodams 7. klases mācību grāmatā

Armands Bite

Reāls un patiess dzejolis...Tik dikti jau skumīgs... 7.klase ir pietiekami lieli, lai paši padomātu par dzīvi.

5.okt 2018 Atbildēt
Arnolds Purins

Uz tualetes papira tadu dzejoli tikai. Lai neviens neredz.

5.okt 2018 Atbildēt
Inga Kraveca

Man arī ir interesanti-cik daudz ir jāizdzer,lai sarakstītu tādu murgu?

5.okt 2018 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

kādam goblinam jabūt .cik maz laba jaredz un kada goblimu midzenī jāaug lai sarakstītu ""BILLE"" ???

5.okt 2018 Atbildēt
Solveiga Pelnēna atbilde Dzēsts lietotājs

Nu,protams! Mūsu laimīgajā valstī un saulainajā bērnībā - viss ir skaisti un gaiši.Neviens bērns nav nelaimīgs, neviens nav bērnu namā pie dzīviem vecākiem un neviens nav nepaēdis! Un, fui, vai par slikto, kura tik niecīgi maz, vajag rakstīt, kad par mākoņiem un jūru var sarakstīt veselus sējumus! Vai tā?

7.okt 2018 Atbildēt
Anitq Jasikevica

Tāda satra " dzejolim " nav vieta mācību grāmatās tāpēc vien jau , ka tā "mākslinieciskā " vērtība ir stipri vien apšaubāma . To varētu publicēt kādā " lubu " lasāmvielā .

5.okt 2018 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

...bet vai visādi latviešu "" censoņi-varoņi - beigās miroņi "" ir cienīgi mācībgramatas aizpildīt

5.okt 2018 Atbildēt
Sigita Konovalova

Ja tādu dzīves realitāti raksta mācību grāmatā-Vai tas skaitās labi ,pamācośi.Tad dzīves realitāte ir arī viendzimumu laulības sāks sacerēt dzejolļus pa to.Un brīnamies kāda paaudze izaugusi.

5.okt 2018 Atbildēt
Ranuta Bierande

Par viendzimuma attiecībam ir gana daudz mākslas darbu. Kad uzņem tādus "šedevrus" ka "Ugunsgrēks", tad gan neviens nemeklē ne mākslinieciskās vērtības, ne saikni ar realitāti.

5.okt 2018 Atbildēt
Sigita Konovalova atbilde Ranuta Bierande

"Ugunsgrēks"tur neprasa bērnu viedokļus, brīva izvēve ,skatīties vai nē.

6.okt 2018 Atbildēt
Solveiga Pelnēna

Mēs par dzīvi runājam, to izskaistinot iespieddarbos.Un tāpēc, kad parādās kas mūsdienīgs- ir pēc stila, ir pēc satura- jūs, mietpilsoņi, ar gulbīšiem pie sienas, to nespējat sagremot. bet lasiet jautājumu, ko skolēnam jāatbild, analizējot dzejoli! Var būt tad ko sapratīsiet!

7.okt 2018 Atbildēt
Līga Strode

pirms kāda laika bija viedoklis, ka latviešu klasiķu darbi ir garlaicīgi, bērniem tāli un nesaprotami, TAD LŪDZU - MŪSDIENĪGI, AKTUĀLI!!!

Jaunieši vairs nezina ne Raini, ne Blaumani, ne Plūdoni,nemaz nerunājot par Sudrabkalnu, Ķempi, Elskni.

Viss kārtībā, reformas izglītībā!!!

5.okt 2018 Atbildēt
Eriks Pandalons

Protams dzīvē notiek arī tā , bet nu nav mākslas uzdevums attainot pilnīgi visu , kas notiek ! Šajā gadījumā pat neizskatās , ka dzejolis būtu pelnījis vietu mācību grāmatā. Nu nav tā augstā māksla ! Nu nav !

5.okt 2018 Atbildēt
Lilita Line

Kāpēc neviens necepas tad,kad redz,ka dzīvē tā notiek? Laikam jau negribas patiesību redzēt. Normāls dzejolis nevis lai apspriestu tā saturu, māksliniecisko vērtību, bet meklētu atskaņas.Gan jau grāmatā ir arī par laimīgām ģimenēm, gaišām debesīm un ziedošām pļavām.

5.okt 2018 Atbildēt
Kaspars Namsons

Sievietes prot attieciibas sadirst ar savu attieksmi, viirietim nav jaapaciesh sievietes izgajieni... Vieniig te atkal tiek propagandeets, ka berns paliek pie maates. Es uzskatu berns jaanem apgaadiibaa tam no vecaakiem kuram ir materiaalaa stabilitaate, nevis jaspiezh kepaa alimenti bomzim, jo redz tas viss beerna interesees. Berna interesees ir dziivot pie taa no vecaakiem, kas nediedelees un nekaa savaadaak.

6.okt 2018 Atbildēt
Svetlana Oliņa atbilde Kaspars Namsons

Jūsu viedoklis ir tāds, it kā bērns būtu koka klucis Konstantīns, kuru šodien var nolikt te, bet rīt tur. Svarīgi, lai bērns dzīvotu ar abiem vecākiem. Vai tur, kur viņu mīl (nevis tur, kur lielāks naudas maiss!) Par naudu mīlestību nepērk - ne sievietes, ne bērna.

8.okt 2018 Atbildēt
Aija Jefimova

Viss dzīvē vēl priekšā, kļūdas un neveiksmes, neviens no tām nav pasargāts, bet nevajadzētu sākt bērnam lauzīt galvu.....ja tētis aizietu projām no ģimenes, mums pietiek nervozu cilvēku visapkārt, bērni ir jāpasaudzē!

5.okt 2018 Atbildēt
Solveiga Pelnēna

Jā? Vai tai situācijā, ko apraksta, bērns ir saudzēts.Bērns cieš, kamēr paliek vienaldzīgs pret visu. Un tad nu mēs brīnīsimies, no kurienes mums vienaldzīgie radušies?

7.okt 2018 Atbildēt
Ranuta Bierande

labs un vērtīgs dzejolis, 7.klases skolēns ir pietiekoši liels, lai runātu arī par skumjām un sāpīgām lietām. Tāda veida literatūra māca empātiju.

5.okt 2018 Atbildēt
Vjenna Vjenna

Piekrītu, turklāt varbūt tieši, apspriežot šādu dzejoli, skolēns atvērsies un sāks runāt par savām paša problēmām un pārdzīvojumiem, kurus ikdienā bez speciāla iedrošinājuma varbut nekad necilātu, taču glabātu šīs destruktīvās emocijas sevī. Protams, vēja nolauztās priedes kāpās ir klasika, taču laiki tomēr nedaudz mainījušies, ir arī citas vērtības, pats cilvēks un viņa sajūtas.

5.okt 2018 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

āda veida literatūra māca empātiju.???????? KAM VAJADZĪGA EMPĀTIJA ???

kada jēga sajust vai iztēloties ka jūtas taraklāni citu gļukaino silvekui galvās ??? Man Ir gana ar saviem tarakaniem-- man to ir vairak ,manējie ir gudraki un terknāki -- Mani tarakāni priekš manis ir ABSOLŪTI --- ts Dievs mani vada tikai man paredzeta veidfā --jo eswmu unikāls ....

Un kad Bībeli lasu -- Jezus nikni uzrūca tiem kas ((EMPĀTIJU VĒLĒJĀS)) viņam piepisās lai izskaidro ko nozīmē viņa ""noslēpumaini""vārdi ko kādam māceklim teicis

"" KĀDA TEV DAĻA KO ES VIŅAM TEICU -- TU SEKO MAN

5.okt 2018 Atbildēt
Solveiga Pelnēna atbilde Vjenna Vjenna

Ļoti pareizi!

7.okt 2018 Atbildēt
Ivars Smits

NA KULTŪRAS MINISTRE MELNBĀRDE UZSVER ,KA TAS IR GANDRĪZ VAI ŠEDEVRS. UN UZSKATA ,KA K.SKALBES , B.MARTUŽEVAS DZEJOĻI IR TIKAI PUPU MIZAS.

5.okt 2018 Atbildēt
Solveiga Pelnēna

Nav taisnība.Nevajag aprunāt un celt neslavu!

7.okt 2018 Atbildēt
Sandra Skalberga

Mani vairak śausmina slìķis-lìķis.Bija viens,tad barmens ievèlàs dìķi un tagad 2.lìķi.

5.okt 2018 Atbildēt
Solveiga Pelnēna

No kurienes jūs? Vilciens pabraucis garām?

7.okt 2018 Atbildēt
Rita

Reáls dzejolis ká Veidenbaumam.Káds ir pateicis,ka karalis ir pliks.

5.okt 2018 Atbildēt
Maria

Manuprāt, pat ļoti labs dzejolis. Un ļoti daudziem bērniem dzīves realitāte. Diemžēl.

6.okt 2018 Atbildēt
Valdis Rūdups

Mācību līdzekļiem galīgi nepiemērots mēsls .....tagad var redzēt kur ir smadzenes tiem kas apstiprināja tādu mēslu ielīst mācību grămatā........idioti.......

6.okt 2018 Atbildēt
Solveiga Pelnēna

Jūs esat no tiem, kas dzīvo pāri visam vai atkal lidināties ilūziju mākoņos.Kas notiek uz zemes- tas lai paliek plebejiem?

7.okt 2018 Atbildēt
Ēvalds Lācis

Man liekas, tas ir gluži smuks dzejolis, kurā tiešām notiek liriskā varoņa emociju attīstība.

6.okt 2018 Atbildēt
SI SI

...Turklāt šis dzejolis izmantots foršajām "Lāču tēta dziesmām". Vai tad 7 klasē lubenes un pasakas tikai jālasa? Jo ātrāk bērns sapratīs ka zemeslode negriežas tikai ap viņu, jo labāk....šajā vecumā sen laiks apjēgt un saprast ka dzīve nav nekāds rožu lauks....tad jau var būt "Billi" ar vaiga aizliegt bērniem līdz 16 skatīties pēc cienītās protestētājas ieskatiem? Tur taču arī reāli skaudri brīžiem atainota mazās Billes bērnība

7.okt 2018 Atbildēt
Inga Māra Kraukle

Ļoti labs dzejolis, lai analizētu ne vien liriskā varoņa emocijas, bet arī to, kas tās rada. Literatūra ir dzīves spogulis. Lasot daiļdarbus, daudzas atziņas savai dzīvei varam gūt, ja vien analizējam tajos rakstīto. Turklāt gudrs skolotājs parādīs, ka rungai ir divi gali, lai bērns mācītos saprast, ka nav tikai viena patiesība...

9.okt 2018 Atbildēt

Komentēt