Ar pasūtījumiem internetā visādi var gadīties, bet tāpēc jau uzreiz nav jāskrien pie "Bez Tabu" vai jāraksta publiskas sūdzības. Vispirms ir jāvēršas pie paša internetveikala ar pretenziju, un tikai tad, ja šis uzņēmums neapņemas misēkli novērst, varat pasūdzēties arī publiski. Vai tad Jums pašai nekad dzīvē nav gadījies kāds misēklis, kuru labprāt izlabotu bez liekām nevalodām?
Tas ir tapat kaa ar musdienu attieciibaam. Cilveeki nespeej izrunaties,bet nevis tikai parunaat ,bet atklaati izrunaaties. Vienmeer ir kautkaadi slepeni nodomi un neatklaatiiba. Taapeec peec taa visa saakas suudziibas u.t.t. tas nav tikai tirdznieciibaa, bet arii vienkaarshaas savstarpeejaas attieciibaas. Cilveeki ir palikushi ljauni un nepatiesi,kapec,es nezinu. Varu tikai minet.
Mums laukos ir savas kūku cepējas...Un nekādu bēdu !!!Ko pasūtu,to arī saņemu...