Komentāri: Aculiecinieks par redzēto lidostā: Lūdzu, atbrīvojiet mūs no kauna viesu priekšā!

Zenta Patmalniece

Raksts vietā! Ne ko pielikt,neko atņemt...

17.aug 2018 Atbildēt
Rauls Abikis

Nevajag būt loham. telefons, internets, uzraksti uz durvīm, ntās aplikācijas un angliski runājoši operātori. Ja esi tik slinks, vai stulbs un nepainteresējies par valsti uz kuru brauc un kādi ir aptuvenie noteikumi un izcenojumi, tad pats vainīgs, maksā kaut vai 100! Mēs esam civilizēta Eiropas valsts, nevis Birma, vai Gana, kur neko nevar saprast, kaut gan vienmēr izlasu internetā, cik aptuuveni jārē'ķinās braucienam ar taxi , par ēdienu utt, ja ne, apjās kā mazo. īsāk sakot, neslinkojiet un uzziniet par valsti uz kuru braucat. Piedevām Latvijā ir lētākais taxi Eiropā un to jau nu var izlasīt, ja ir vēlme. Kipišu taisa zaļie un tomāti(un viņu atbalstītāji), kuros savā laikā bija jamaksāa 15-20 eur līdz centram, bet panda, taxyfy, yandex uttt brauc pa 7-8 eur Kāreizi nopriecājos, atlidoju agri no rīta un izvēlies ko vien gribi, aukša pilns ar dažādiem takšiem, kāp kurā gribi, saki uz centru pēc skaitītāja! Punkts

17.aug 2018 Atbildēt
Normunds Nurks

Tieši tā! Tad celsim haju arī par to ka Stokholmā dārgi takši??? Katram klientam ir izvēles iespējas- zaļi ,sarkani, dzelteni takši....

17.aug 2018 Atbildēt
Ligita Kalsere

Taisnība,tam jādara gals.Atlidojot no Spānijas man taksometra šoferis krieviski( izskats arī pabriesmīgs) atteica,ka uz centru nebraukšot...nu ko,staigā katram un lūdzies.

17.aug 2018 Atbildēt
Martin Silins

Nra.lv tas nav jaunaas zinjaa ko lasiit, tā ir komēdija, pedinju bars, kas sev meegina ieguut naudu ar dzelteno presi, uz ielas satikt, pa taisno pa degunu. Kropju bars un tas arii viss.

17.aug 2018 Atbildēt
Guntars Vasiļjevs

ja godīgi, tad taksometru bizness apmēram tāds ir ļoti daudzās valstīs, visur mēģina uzvārīties par paaugstinātām cenām uz tikko atbraukušu tūristu rēķina. šaubos, ka tie. kas maksā jebkur citur Eiropā 40-50 eiro par braucienu, jūtas stipri apkrāpti izmantojot taksi par tādu pašu cenu latvijā. Cilvēkam ir izvēle, kurā auto kāpt, viņš vienmēr var pajautāt, cik un kas, līdz kurienei maksā, ja viņu kaut kas neapmierina, viņš vienmēr var izvēlēties opciju - nebraukt. Viņš vienmēr var izsaukt Taxify vai Yandex, tur vienmēr ir lētāk, kā tajos, kas stāv rindā. Šis raksts vairāk izskatās pēc pāris lielo dārgo takšu kompāniju lobēšanas, 'tā tas lasās starp rindām

17.aug 2018 Atbildēt
Dzintars Cāzers

Atzīšos, ar takšiem braucu reti, kaut kā patīk ceļot ar savu auto. Taču dažreiz nākas izmantot taxi. Nu jā, 40...50 eiro gan šķiet par dārgu no lidostas līdz Rīgas centram. Atceros, reiz braucu no Parīzes centra līdz de Gola lidostai. Attālums apmēram 25 km, tad samaksāju 40 eiro. Te attālums ir 9 km...

Tāpat kritiku neiztur atgumenti, ka cenas atbilstoši ārzemnieku maksātspējai. Laikam jau tā īsti nav, jo vismaz rietumos braukšana ar taksi nav tik dārga.

Protams, cena ir ekonomisks termins, un ja jau ir kas brauc, būs kas ved par tādu naudu. Tirgus nosaka cenu.

Par takšu kvalitāti... ironizēšu Čakšas vārdiem - sabiedrība vēl nav nobriedusi kvalitatīviem braucamrīkiem. Ja vidējais automašīnas vecums Latvijā ir apmēram 13 gadi, kādēļ lai par taxometriem braukātu tikai jauni auto. Bet protams, tā ir tikai likumdevēju neizdarība. Nedomāju, ka būtu sarežģīti noteikt, ka par takšiem drīkst būt auto, ne vecāki par 3 gadiem, šoferim jāzina vismaz 3 valodas, jābūt ģērbtam noteikta parauga unigormā, info par cenām uz durvīm jābūt latviešu un angļu mēlē, visiem takšiem jābūt aprīkotiem ar GPS, ko onlainā var konstrolēt ttiecīgiem pašvaldību dienesti, utt. Sankcijas vienkāršas - auto vai šoferis neatbilst prasībām - konfiscē braucamrīku un viss.

Ja par lidostu, kādēļ nevar taisīt konkursu, ar virkni obligātiem kritērijiem, un vērtējamiem lielumiem, piemēram - cena. Uzvar 3 kompānijas, kuras atbilst kritērijiem, turklāt, ar zemāko cenu. Tie tad drīkst uzņemt pasažierus pie lidostas ēkas, bet pārējie - kaut kur pie Latvijas Pasts ēkas. Butu godīga konkurence.

Taisnība jau ir, jāmaina vecā nomenklatūra kopā ar lielāko daļu ierēdņu. Nez, par ko šie prasa lielāku (konkurētspējīgu) algu, ja nespēj izdomāt vienkāršus risinājumus?

17.aug 2018 Atbildēt
Ilga Grinberga

Pilnigi piekritu,bet domaju ka musu velmes ir utopija te Latvijaa.Izmantoju taxi biezhi,bet tikai vienu kompaniju.Nu un shoferi ari ir dazhadi...nu var tachu vest pa dazhadiem marshrutiem.Neesmu sudzmane,bet ja mani velas apchakaret tad nu gan zvanu kompanijai,pir tam shofera klatbutnee.Parasti censhas paaugstinat maksa ja runaa citaa valodaa.Protams ne jau visi ir tadi,bet gadaas.

18.aug 2018 Atbildēt
Andris Ozols

TIESAM ESI PATS,LOHS,,LETAKIE TAXI lATVIJAA,,,AXAXA,LAIKAM SMIRDI LV UN CITUR NEKUR NEESI BIJIS

17.aug 2018 Atbildēt
Rauls Abikis

O, aizbraukušais intelektuālis, ar divciparu IQ ;)

18.aug 2018 Atbildēt
Andra Potošova

Un to, ka aizvakar Txify aplikācija prasīja 25 eur parasto 10 vietā, jo esot paaugstināts pieprasījums?

19.aug 2018 Atbildēt
Ralfieboy AtAccor

Madridē uz un no lidostas ir cieta cena kuru noteikusi pašvaldība un tā norādīta katrā taksī. Ja to neievēro draud bargs sods. Vienīgais kā dažs negodīgs vadītājs mēģina piepelnīties ir sakt kunkstēt, ka jāmaksā daži ekstra EUR par bagāžu. Un tad ir tiešām jāsauc palīgā policists.

19.aug 2018 Atbildēt
Rauls Abikis

Zvani pandai, zvani sos taxi, zvani jandexam......Valstīs, kur ir fiksētie tarifi, ir diezgan čābīgi, jo te pat netālu - Grieķijā, Francijā, Spānijā utt braucienas ar taxi maksā 40, 50 un 100 eur. Mexiko city rādi, ko māki(lidostā 800 pesso),izej uz ielas, vari sarunāt par200 , vai par 500, atkarīgs no tevis, bet velti 10 min sava laika un iegooglē: cik maksā txi no airaporta uz downtown!!!

20.aug 2018 Atbildēt

Komentēt