Komentāri: Pasažierus šokē nejauks starppilsētu autobusa šoferis

Inese Krutaine

Šis nu ir par traku.Esmu šo to piedzīvojusi,bet,te-gan jau vadzis lūzīs-šādi vīri aizraujas,kamēr uzraujas-lai veicas!

23.okt 2017 Atbildēt
Эгон Волк

Kas tur ko šokēties?! Autobusam ir maršruts ar noteiktām pieturām. Vai varēs izlaist citur,vajag jautāt jau iekāpjot. Ja tas bija ekspreša reiss,skaidrs,ka nevarēs,jo sūdzētos citi pasažieri,kuriem ir svarīgi ātri nokļūt galapunktā. Par maršruta neievērošanu šoferus arī soda,un ne tikai darba devējs. Ir vēl ATD kontrole...

24.okt 2017 Atbildēt
Janis Purins atbilde Эгон Волк

Simona,pirms pļerksti uzzini šofera pienākumus Autobusam ir pieturas.pirms ievelsanās sēdeklī palūdz sofefrim ,vai viņš tevi tur izlaidīs nevis juzskati ,ka tas ir viņa pienākums Pienākums ir izlaist tarifa pieturā Ja gribi izkāpt kur vēlies graus ae automašīnu vai velosipēdu Tadi nu ir yie noteikumi autobusa šoferiem Tu zini ,kas notiks soferim ,ja ar tevi kaut kas atgadīs,izlaižot ne pieturvietā Neprasi,lai sferis riskē ar savu brīvību Sarunat var daudzkobet nevajaga to uzskatīt par pienākumu un apvainoties ,ja cilvēks atsaka,uz to viņam ir tiesības,jo viņš ir vienīgais autobusā,kas atbild ne tikai par tavu ,bet arī par parejo pasažieru dzīvībam UN kas notiks ar šoferi ,ja šāds apstāšanās laikā kāds sgtulbenis uzdrāzīsies autobusam virsū? Visādi brīnumi notiek,un ko tad tu brēksi par soferi? Tev nav tiesību kaut ko soferim pieprasīgt,saki paldies,ja piekrīt,bet samierinies ,ja atsaka Tāpat citi var sūdzeēs,kaq apstājas ne pieturās Šofera vārds autobusā ir likums To der atcerēties pirms sēžas iekšā un raksta garlaicības dēļ kļauzas Rakstīt un žēloties tagad prot visi,bet ne visi zin savas un citu tiesības vai pienākumus Tevi ārpus pieturas izlaist nav šofera pienākums Bet tev gan ir pienakums pildīt to ,ko ,,soferis pieprasa attiecībā uz braukšanu autobusā

28.okt 2017 Atbildēt
Sandra Žuņa

Man bija piedzīvojums autobusā Rīga-Daugavpils. Šoferis, kurš valsts valodā nerunāja negribēja mani vēlā vakarā izlaist pieturā Pārogre, kaut gan biļete bija nopirkta tālāk līdz pat Lielvārdei. Par notikušo informēju A/s "Nordeka" vadību, izteicu mutvārdu iesniegumu. Mani izbrīnīja, ka "Nordeka" no manis prasīja rakstveida iesniegumu, laikam nebija palasījuši Iesniegumu likumu un nezināja, ka iesniegumu var izteikt mutvārdos. Pašlaik gaidu atbildi, kuru man "Nordeka" solīja sniegt 30 dienu laikā. Šofera foto man nav, bet viņu sauc -VITĀLIJS.

23.okt 2017 Atbildēt
Janis Purins

Nu un ?Bet ja tevi kāds3 nomušītu (labika tā nenotika)Tu zini,ko .šoferim nāktos pārdzīvot skaidrojoties ,kāpēc tevi izlaida un kāpēc nenovērtēja apstākļus utt Nesmejies ,tā būtu,jo šoferim jāatbild par tavu drošību,bet viņš ''pameta'' tevi uz ceļa,biļete taču bija tālāk Un neviens neklausītos,ka tā tu pati gribēji,šoferim vajadzēja tevi nogādāt līdz tavai pieturai Tu vari tikai paldies pateikt ,ka šis tavā valodā nerunājošai šoferis tik loti ievēroja drošības prasības Nesmejies,bet,ja nu tomēr kaut kas,vai tu atkal nesdzētos par viņu? Kā tu vari prasīt,lai cilvēks riskē dēļ tavām ērtībām? Vilciens arī napstājas pie katras mājas,arī autobusam ir pieturas Tie soferīši jūs par daudz izlutinājuši,un jūs jau to uzlūkojat par pienākumi

28.okt 2017 Atbildēt
Agris Agris

Nezinīšiem! Nekas nav par traku- ir maršruts ar pieturām, kurās ir jāizlaiž un jāuzņem pasažieri. Kaut ar vienu kāju esi un tava patiesā pietura ir sen jau garām! Tādi noteikumi apstiprināti SM! Nevajag te lamāt šoferi, kurš ievēro noteikumus.

23.okt 2017 Atbildēt
Valdis Darzins

Paldies tam soferim kurs pieturéja Kalesos un neveda lídz Rendai. Oficiáli vinam tur nebija jápietur. Cilvéki ir dazádi.

23.okt 2017 Atbildēt

Komentēt