Latvijai ir iemācīts riebums pret psihoterapeitiem, kuri ne sūda nevienam nav palīdzējuši. NE SŪDA.
Vara - mēsla dialektika - psihoterapeits/e
Kā no psihoanalīzes viedokļa izskaidrojama cilvēku tieksme pēc varas?
Varai ir atkal citi mehānismi. Tajā ir iekšā "mēsla dialektika". Mēsls arī ir kaut kas tāds, ko zaudē. Jautājums ir par to, kurā brīdī apēstā barība ir cilvēka organisma daļa un kad tā kļūst par kaut ko, ko zaudē. Un bērnam, pirmkārt, neļauj taisīt kur un kad viņam ienāk prātā...
... bet nu jau ļauj - pamperos.
Starp citu, šī pamperu lietošana - tas tiešām izmaina lietas, jā. Cilvēki kļūst mazāk punktuāli, mazāk respektē citu prasības. Vairāk dara to, kas ienāk prātā. Jo viss process, kā tam bērnam liek taisīt uz podiņa, tas nozīmē to, ka bērnam ir jāpakļaujas cita varai un jāiemācās pārvaldīt. Sākumā pašam sevi, un šajā brīdī ļoti bieži sāk darboties aizsargmehānisms - identifikācija ar "agresoru".
Kurš ir agresors?
Tas, kurš no bērna kaut ko prasa. Un reizēm vecāki šo mēslu saņem kā dāvanu. Jo redz, cik labi, ka bērns iztaisīja podiņā! Un daudzas bērnu seksuālās teorijas pieņem, ka bērns nāk pasaulē anālā ceļā.
Kā tas ir saistīts ar psihoterapeitiem?
Ir grūti uzreiz runāt par veselu cilvēku grupu; varētu runāt par to, kāpēc atsevišķiem cilvēkiem ir šī tieksme pēc naudas. Un šiem atsevišķiem cilvēkiem tas ir veids, kā viņi ir risinājuši šo te mēslu problemātiku: cik lielu prieku viņi ir guvuši no kakāšanas procesa. Un tātad - atteikties no šīs te baudas, bet kā vārdā?
Kā vārdā?
Kāda cita bauda tiek likta vietā. Šie cilvēki daļu no kakāšanas baudas sublimē naudas kārē.
Es saprotu tā, ka tās kakāšanas baudas notiek agrā bērnībā, bet par psihoterapeitiem viņi kļūst stipri vēlāk. Ko viņi dara pa starpu?
Pa starpu viņi dialektizē šo kakāšanu. Teiksim, skatienam ir tāda dialektika - skatīties, rādīt un darīt sevi redzamu. Balsij ir dialektika - dzirdēt, radīt skaņas un likt sevi dzirdēt. Kakāšanai šī dialektika ir - kakāt, dirsināt citus un tikt dirsinātam.
8) 8) 8)
/// pilna interviju ar psihoanalītiķi J.Gulbi "Rīgas Laiks" 1997.g. 07.jūl. rakstā "Kāķīša falluss" sk.17.lpp ///
Riņķēvičs esot nācis pasaulē anālā ceļā.
Latviesi vispar ir divaina tauta. Piedavajot pelnit interneta,kur tiesam ir tada iespeja to izdarit,vini izsplaus labakaja gadijuma divus vardus-fufelis,piramida.talak ari viss izbeidzas,jo sajega ir -0. ta vieta,lai painteresetos un kautko saktu darit,izskatit,vins labak paspeles spelites vai pacatos.Kas starp citu ari ir interneta produkts un kadam pelnas avots. Liela dala vainas ari masu medijiem,kas ar meliem cilvekus biede. Kaut vai pie izejas no vienas vietnes otra ieraugot so bridinajumu joxi.ru/a2XoMRgH48JYem cilveks talak nemaz neies. tas vinam ir ka tabu,stop un viss! Ari iestadem un valstij tas nebutu patikami.Cilveki saktu domat! Letais darba speks -tu-tu! Tagad jau naebus,kas maksa nodoklus pietiekama daudzuma,lai ieredni varetu dzivot.Te jau cinas,lai agas min. butu 1000. Bet ar to jau nekas nemainisies,Dzive paliks ta pasa. Jo cenas skries pakal. Kautgan ari tagad jau vinas skrien pa prieksu. taka interneta iespeju ir daudz,izmantojiet tas!
Iespēju starpā ir iespēja tikt apšmauktam, ko fai ne?